صفحه اول | عضویت در سایت | تماس با ما | RSS | ورود کاربران امروز پنجشنبه ، 7 مرداد سال 1389
مواضع و نطق های مهم ایراد شده
  پیشنهاد اعلمی مبنی بر لزوم اعلام كامل‌ اموال‌ و داراييهاي‌ داوطلبان نمایندگی و همسر و فرزندان‌ آنها
  تصویر اولین میثاق وکالت اعلمی با مردم آذربایجان/2
  تصویر اولین میثاق وکالت اعلمی با مردم آذربایجان/1
  اهداء لوح یادبود هیات داوران سومین کنگره تامین اجتماعی به اعلمی برای نوشتن مقاله "انسان سالم ماهر و دارای تامین محور توسعه است"
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی و نامزد شدن وی برای دریافت قلم بلورین جشنواره در رشته معارف
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی و نامزد شدن وی برای دریافت قلم بلورین جشنواره در رشته مقاله اجتماعی
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی و نامزد شدن وی برای دریافت قلم بلورین جشنواره در رشته مقاله سیاسی
روز نوشت ها
  گزارش گام به گام از چگونگی ارتقاء "ممقان" به بخش و گشایش شعبات ادارات در آن(عمران-4)
6 مرداد 1389
  عناوین و لینک قسمتی از اقدامات و پیگیری های اعلمی برای دانشگاه ها و دانشگاهیان آذربایجان در مجلس ششم(حقوق بشر-2)
4 مرداد 1389
  بخشی از عناوین و لینک طرح ها، پیگیری ها و اقدامات اعلمی برای استیفای حقوق بازنشستگان در ششمین دوره مجلس(حقوق بشر-1)
31 تیر 1389
  عناوین و لینک قسمتی از پیشنهادات، پیگیری ها و اقدامات اعلمی در مجلس ششم که به تاسیس چندین واحد دانشگاهی در آذربایجان منجر شد.(عمران3)
30 تیر 1389
  بخشی از عناوین و لینک طرح ها، پیگیری ها و اقدامات اعلمی در رابطه با بزرگراه ها و راه های مواصلاتی در ششمین دوره مجلس(عمران-2)
29 تیر 1389
بیشتر بخوانید ...
پر بیننده ترین مطالب
  نامه سرگشاده یک بنده خدا ،به بنده دیگر خدا مقام محترم رهبری!
  در شورای نگهبان چه گذشت؟ (لزوم تشکیل شورائی برای پاسداری از حقیقت و عدالت )
  (حدفاصل میان حکمرانی بد و خوب) آخرین نطق پیش از دستور دوران نمایندگی1
  قسمتی از فیلم اعترافات پخش نشده ابطحی و چند سوال!؟
  بجای بیوگرافی:خلاصه ای از فراز و فرود های زندگی من
  نسبت بیانیه مقام رهبری با قانون انتخابات ریاست جمهوری!؟
  بعضی از مسئولان غیر مسئول کلاهشان را بالاتر بگذارند! (به بهانه حماسه آفرینی های عده ای از لباس شخصی ها)
  اهداف و چرائی انتشار فیلم اعترافات ابطحی و ارزیابی واکنش های مربوط به آن و پاسخ سوالات و شبهات -2
  واقعیت های هشتمین دوره انتخابات مجلس؟!**(تحلیلی پیرامون هشتمین دوره انتخابات مجلس)
  بجای پاک کردن صورت مساله به هضم واقعیت ها بپردازید! ( نگاهی متفاوت به انتخابات هشتم)**
بیشتر بخوانید ...
تصویر برگزیده
Skip Navigation Links
صفحه اول
روز نوشت ها
وب نوشته ها
کارنامه مجلسExpand کارنامه مجلس
زندگینامه
خاطرات
مقالات
سخنرانی ها
مصاحبه
سخن میهمان
از همه جا از همه کس
پر پیننده ترین مطالب
مشاغل و مسئولیت ها
نامه ها و اقدامات ویژهExpand نامه ها و اقدامات ویژه
در نگاه دیگران و رسانه ها
گالری عکس
صدا و تصویر
جستجو
آرشیو موضوعی
سخن میهمان
  رویکرد جالب و متفاوتی از احمد جنتی نسبت به ولایت فقیه و اختیارات او در مجلس خبرگان رهبری!
  موحدي كرماني: وزارت كشور موظف است گروهي را که معتقد به هيچيك از اديان آسماني نيست، ولي ملتزم به قانون اساسي است، گروه رسمي و قانوني بشناسد
  گزارش مختصری از وضعیت بازداشت شدگان اخیر آذربایجان
  آیت الله خامنه ای: كدام قانون اساسي است كه بيش از 30 سال عمر كند؟
  آیت الله خمینی: خيال مى كنيد كه روحانيت اسلام را مى شود مثل روحانيت مسيح كرد؟ روحانيت شيعه مستقل است.
بیشتر بخوانید ...
از همه جا از همه کس
  احمد جتتی: زمانی که امام خمینی رحلت کرد، خداوند متعال، سمت رهبری انقلاب را بر مقام معظم رهبری محول کرد
6 مرداد 1389
  احمد توكلي: اينها نميتوانند حقوق بگير امام زمان باشند
2 مرداد 1389
  مقام رهبری: ولایت فقیه شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (ع) که همان ولایت رسول الله (ص) مى‌‌باشد
31 تیر 1389
  نامزدهای پیشنهادی آقای خامنه ای برای پست نخست وزیری و واکنش مجلس نسبت به آنها
30 تیر 1389
  آیت الله خمینی (ره): هركس بگويد راي شوراي نگهبان كذا است مفسد است!
26 تیر 1389
بیشتر بخوانید ...
جستجو در سایت
 
پیوند ها
  کلیپ کوتاهی از سخنان اعلمی در مجلس p-alami(omid20.com).3gp
  لیست ویدئو کلیپ های اعلمی در گوگل(1)
  ویدئو کلیپ سخنرانی های اعلمی2
  مشروح مذاکرات مجلس تدوین قانون اساسی
  مشروح مذاکرات شوراي بازنگري قانون اساسي
  خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرانا)
  وبسایت دفتر آیت الله العظمی سیستانی
  لیست وبلاگ های متنوع فارسی
  مشروح مذاکرات تدوین و بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در
  متن کامل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همراه با اصلاحات 1368
بیشتر بخوانید ...
متن مطلب
قسمتی از فیلم سخنرانی سید حمید روحانی: آقای هاشمی گفته نباید بگذاریم بار دیگه آقای احمدی نژاد دیگه رای بیاره!
... من ازش سوال کردم که نظرتون به کیه؟ چه کسی بعد از ایشون می تونه به عنوان کاندید ریاست جمهوری مطرح باشه، می گفت جواب داد که، معذرت می خوام عین تعبیرش ناچارم به عرض برسانم، بله احمدی نژاد نیاد هر خری بیاد عیب نداره. یوقت از آقای مهاجری سوال کردم یعنی ایشان می گه یک خر بیاد، ایران را به اصطبل تبدیل کنه اما احمدی نژاد نیاد؟ ...

 

سید حمید روحانی در جمع عده ای از مخاطبین خود به نکات در خور تاملی اشاره کرده است. نظر باینکه بخشی از اظهارات وی بنحوی مرتبط با قسمتی از ادعاهای ابطحی در مورد هاشمی رفسنجانی است، از اینرو به منظور تنویر افکار عمومی، و پی بردن به چرائی جزئی از اعترافات ابطحی، این قسمت از فیلم و متن پیاده شده سخنان روحانی منتشر می شود. گفتنی است که این فیلم نیز مانند فیلم قبلی در وبلاگها و سایت های مختلف منتشر شده است و در پست بعدی ضمن اشاره به دلایل دیگر انتشار اینگونه فیلم ها، به منابع مذکور نیز اشاره خواهد شد.

"...در هر صورت وقتی که ایشون دید که رهبری را که نتونست آلت دست کنه امیدش به این بود که حالا دولت  هائی که به قدرت می رسند. اونها اقلا در خدمت او باشند، نظر او را اجرا کنند، سیاست او را اجرا کنند، با ایشون مشورت کنند افراد و اعضای وابسته به او را در کابینه ها جا بدهند. یدفعه چشم باز کرد مواجه شد با شخصیتی به نام احمدی نژاد که اصلا تره خورد نمی کنه و این دیونش کرد  و خیلی اونو ناراحت کرد. حدود یک سال پیش بود، آقای مسیح مهاجری(1)در ملاقاتی که با من داشت گفت که آقای هاشمی گفته نباید بگذاریم بار دیگه آقای احمدی نژاد دیگه رای بیاره. در  انتخابات آینده به هر قیمتی که هست باید او را با  شکست مواجه کنیم و  نگذاریم که رای بیاره.

می گفت من ازش سوال کردم که نظرتون به کیه؟ چه کسی بعد از ایشون می تونه به عنوان کاندید ریاست جمهوری مطرح باشه،  می گفت جواب داد که، معذرت می خوام عین تعبیرش ناچارم به عرض برسانم، بله  احمدی نژاد نیاد هر خری بیاد عیب نداره. یوقت از آقای مهاجری سوال کردم یعنی ایشان می گه یک خر بیاد، ایران را به  اصطبل تبدیل کنه اما احمدی نژاد نیاد. خوب  ببنید این وضع  این روزه  بود. حالا به همان نحوی که در خاطراتش نوشته، این خیلی جالبه ببنید تفاوت فکری او با امام و دید امام نسبت به مردم و دید او نسبت به مردم. 

او در خاطراتش می نویسه که وقتی بنی صدر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد ما شناخته بودیم بنی صدر را،  خیلی با امام صحبت کردیم که بنی صدر را  کنار بزنیم، اما امام نسبت به بنی صدر نظر مثبت داشت و هر چی ما در این زمینه با امام صحبت می کردیم  نتیجه ای نداشت، حتی من نمیدونم چیکار کردم، گریه کردم ولی  امام سفت و سخت از بنی صدر حمایت می کرد تا بالاخره معلوم شد که نظر ما درست بود.

حالا خوشبختانه ابوالحسن بنی صدر خاطرات خودش را منتشر کرده در فرانسه، کاش این کتاب بیاد ایران و در دسترس مردم قرار بگیره، لااقل این قسمت  می گه وقتی من رفتم به آقای خمینی گفتم که من می خوام کاندید بشم ایشان مخالفت کرد. گفت شما به سه دلیل صلاحیت ندارید؛ یک ولایت فقیه را قبول ندارید، دوم نظر منفی نسبت به روحانیون دارید، سومش حالا یادم  نیست. 

امام دیدید که در نامه 6/1 خطاب به اقای منتظری می گه والله که من به بنی صدر  رای ندادم، قسم جلاله می خوره. 

امام بهتر از هر کسی بنی صدر رو می شناخت. تفاوت امام با امثال آقای هاشمی رفسنجانی در این بود که امام اینجور نبود که تا روزی که به قدرت نرسیده دم از مردم بزنه، دم از خلق بزنه و وقتی که به قدرت رسید گور پدر مردم و دیگه به مردم اعتنا نکنه... "

فیلم اظهارات آقای سید حمید روحانی را می توانید از اینجا و یا اینجا دانلود و مشاهده نمائید. (MB 1/07)

الف- از سید حمید روحانی بعنوان مورّخ تاريخ انقلاب یاد می شود. وی نویسنده کتاب "نهضت امام خمینی" است و تا سال 1374 به مدت 14 سال(در دوران موسوی و هاشمی رفسنجانی و حیات بنیانگذار انقلاب آیت الله خمینی، مسئولیت مرکز اسناد انقلاب اسلامی را عهده دار بوده است. وی روزگاري از دوستان و همراهان حجت الاسلام کروبی و عضو مجمع روحانيون مبارز بشمار می رفت، تا جائیکه باتفاق آقایان کروبی و جمارانی نامه سرگشاده مشهور را به آیت الله منتظری نوشتند(هر چند که این روزها عضویت خود در مجمع را انکار می کند!).

به هر روی حمید روحانی از افراد مورد وثوق آیت الله خمینی بوده است.

در نامه ای که آیت الله خمینی در تاریخ 1367/10/25 خطاب به وی نوشته، آمده است:

"جناب حجت الاسلام آقاي آسيد حميد روحاني زيارتي، دامت افاضاته

با تشكر از زحمات جنابعالي در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي و تلاش قابل تقديرتان در تدوين تاريخ انقلاب اسلامي، اميدوارم بتوانيد با دقت، تاريخ حماسه‌آفرين و پر حادثه انقلاب اسلامي بي‌نظير مردم قهرمان ايران را بدان گونه كه هست ثبت نماييد.

شما به عنوان يك مورخ بايد توجه داشته باشيد كه عهده‌دار چه كار عظيمي شده‌ايد. اكثر مورخين، تاريخ را آن گونه كه مايلند و يا بدان گونه كه دستور گرفته‌اند مي‌نويسند، نه آن گونه كه اتفاق افتاده است. از اول مي‌دانند كه كتابشان بنا است به چه نتيجه‌اي برسد و در آخر به همان نتيجه هم مي‌رسند.

از شما مي‌خواهم هر چه مي‌توانيد سعي و تلاش نماييد تا هدف قيام مردم را مشخص نماييد، چرا كه هميشه مورخين اهداف انقلاب‌ها را در مسلخ اغراض خود و يا اربابانشان ذبح مي‌كنند. امروز همچون هميشه تاريخ انقلاب‌ها، عده‌اي به نوشتن تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامي ايران مشغولند كه سر در آخور غرب و شرق دارند. تاريخ جهان پر است از تحسين و دشنام عده‌اي خاص، له و يا عليه عده‌اي ديگر و يا واقعه‌اي در خور بحث. اگر شما مي‌توانستيد تاريخ را مستند به صدا و فيلم حاوي مطالب گوناگون انقلاب از زبان توده‌هاي مردم رنجديده كنيد، كاري خوب و شايسته در تاريخ ايران نموده‌ايد. بايد پايه‌هاي تاريخ انقلاب اسلامي ما چون خود انقلاب بر دوش پابرهنگان مغضوب قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها باشد. شما بايد نشان دهيد كه چگونه مردم، عليه ظلم و بيداد، تحجر و واپس‌گرايي قيام كردند و فكر اسلام ناب محمدي را جايگزين تفكر اسلام سلطنتي، اسلام سرمايه‌داري، اسلام التقاط و در يك كلمه اسلام آمريكايي كردند.

شما بايد نشان دهيد كه در جمود حوزه‌هاي علميه آن زمان كه هر حركتي را متهم به حركت ماركسيستي و يا حركت انگليسي مي‌كردند، تني چند از عالمان دين باور دست در دست مردم كوچه و بازار، مردم فقير و زجر كشيده گذاشتند و خود را به آتش و خون زدند و از آن پيروز بيرون آمدند.

شما بايد به روشني ترسيم كنيد كه در سال 41، سال شروع انقلاب اسلامي و مبارزه روحانيت اصيل در مرگ‌آباد تحجر و تقدس‌مآبي چه ظلم‌ها بر عده‌اي روحاني پاكباخته رفت، چه ناله‌هاي دردمندانه كردند، چه خون دل‌ها خوردند، متهم به جاسوسي و بي‌ديني شدند ولي با توكل بر خداي بزرگ كمر همت را بستند و از تهمت و ناسزا نهراسيدند و خود را به توفان بلا زدند و در جنگ نابرابر ايمان و كفر، علم و خرافه، روشنفكري و تحجرگرايي، سرافراز - ولي غرقه به خون ياران و رفيقان خويش - پيروز شدند.

حرف بسيار است، و من حال نوشتن بيش از اين را ندارم. خداوند به شما كه مورد علاقه من هستيد و خود از ستم‌كشيده‌هاي اين انقلابيد، توفيق بندگي دهد تا بتوانيد با در نظر گرفتن او - جل و علا - واقعيت‌ها را براي نسل آينده ثبت كنيد. من به شما دعا مي‌كنم و از واحد فرهنگي بنياد شهيد تشكر مي‌كنم كه به شما كمك مي‌كند تا انشاء الله بتوانيد كارتان را به پايان برسانيد. و السلام."(2)

ب-بدون اینکه بخواهیم در مورد درستی یا نادرستی ادعای روحانی و یا رفتار آقای هاشمی رفسنجانی نسبت به احمدی نژاد داوری نمائیم تنها می توان گفت که هاشمی از یاران بسیار نزدیک آیت الله خمینی و مورد تائید مقام رهبری است و در طول 30 سال گذشته همواره به عنوان شخص دوم و یا سوم کشور در مصدر قدرت بوده و خوب یا بد در ایجاد وضع موجود، سهم تعیین کننده ای داشته است. وی علاوه بر دارا بودن مسئولیت های مهم دیگر، چند دوره رئیس مجلس، دو دوره رئیس جمهور، دو دوره رئیس مجلس خبرگان رهبری و چندین دوره نیز رئیس مجمع تشخیص مصلحت بوده است و خوشبختانه هم اکنون نیز بصورت همزمان عهده دار دو منصب بزرگ و تاثیر گذار ریاست خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت می باشد. بنابراین قبل از اینکه مزدبگیران و پیاده نظام های اینترنتی مخالف شفافیت و روشن شدن برخی از حقایق، به اشاره کسانی که منافعشان به مخاطره می افتد، ماموریت خود را آغاز و تهمت ها، تهدیدات و فحاشی های خود را نثار نویسنده نمایند، هاشمی خود می تواند در مورد صحت و سقم این ادعاها توضیح لازم را ارائه نماید.

زیرنویس:

(1)حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی و از علاقمندان و حامیان سرسخت آقای هاشمی رفسنجانی است.

(2)صحیفه نور، جلد 21، صص 239 - 240

لینک های مرتبط:

سيدحمید روحانی*خطاب به ‌رفسنجانی: «50 سال است من با مقام معظم رهبری رفیقم» یعنی چه؟ امروز او رهبر است شما باید بگویید "من پیروام"!

قسمتی از فیلم اعترافات پخش نشده ابطحی و چند سوال!؟

متن پیاده شده اظهارات محمد علی ابطحی از نوار (پیدا و پنهان مواضع سیاستمداران جمهوری ا.ا(

در نامه مصطفی ایزدی به حمید روحانی عنوان شد: من از دو دهه قبل به شما مشکوک شدم!

نامه مشترک 1367/11/29 روحانی، كروبی و جمارانی به آیت الله العظمی منتظری(پیدا و پنهان مواضع سیاستمداران جمهوری ا.ا)

بوی کباب و انکار عضویت در مجمع روحانیون مبارز توسط سيد حميد روحاني و واکنش مجمع

 

منبع :
تاریخ انتشار : 1388/09/09 | تعداد نظرات شما : 38 | نسخه قابل چاپ
نظرات خوانندگان
       • خدا به همه بندگانش تا انجا که امکان داره بصیرت ! عطا فرماید! ان بصیرتی که خود خدا می خواهد! نه ان بصیرت بدلی که دیگران می گویند! امین بحق محمد امین یارب العالمین!
فرستنده : بی نام تاریخ ارسال : 1388/09/29
       • هر کس را که بخواهند حذف سیاسی کنند از حمید روحانی استفاده میکنند مانند آیت الله شریعتمداری که در ان کتابش درباره او نوشته وهمزمان از بازرگان و بسیاری از ملیون دینی نوشته
فرستنده : ع ب تاریخ ارسال : 1388/09/21
پاسخ به شما :
       • جناب اعلمي بزرگوار كاش ميتوانستيد اين مواظع رو از طرف يك ايراني بيان كنيد، نه يك آذربايجاني كاش كاش كاش به جاي حمله كردن به جرياني كه نيك ميدانيد بودن چند نفر فقط بهانه بود و الا اين جرياني است از قديم مانده و ادامه دار، كمي اين تفكرات ... هم خويشانتان را كنترل و جهتي ميداديد كه چنين آرزويي جايش را به آزادي سرزمين ميداد. من آنقدر از مواظع شما خبر دارم كه نيازي ندارم از شما چيز جديدي بدانم. ولي نديدم شما و به خصوص طرفداران ...تان، از اعدام و زنداني و شكنجه احدي جز از شما واكنشي نشان دهد. همين ملت آذربايجان مگر نيستند كه فيلم مسخره كردن قوم فارس بيرون داده اند؟ بد نيست همانگونه كه ميدهيد براي شما جستجو كنند، بگردند برايتان تا ببينيد چه كرده ايد كه چنين هم برداشت ميكنيد؟ هرگز از خود پرسده ايد چرا هربار دوستان شما داد سخن از جدايي از ايران سر ميدهند همه يكپارچه ميگويند ساكت، ولي وقتي كردها ميگويند ميرويم، همه با تاسف مگويند حق داريد؟ بله ظلمهايي كه به مردم نازنين آذربايجان شد، خاري است كه از چشم ايراني هرگز خارج نخواهد شد تا احقاق خود مسلمشان، ولي هر چيزي آدابي دارد...
فرستنده : شمس تاریخ ارسال : 1388/09/16
پاسخ به شما : نوشته اید"من آنقدر از مواظع شما خبر دارم كه نيازي ندارم از شما چيز جديدي بدانم " ، تصور می کنم که همین یادداشت شما دلیل محکمی است در اثبات اینکه شناخت شما نسبت به راقم در حد نزدیک به صفر است والّا به این راحتی مرا به بی تفاوتی در برابر"اعدام و زنداني و شكنجه " شدن و یا همراهی با کسانی که ساز جدائی سر می دهند متهم نمی کردید!! ایکاش قبل از اینکه ناآگاهانه و به ناحق مرا به اوصافی متهم نمائید که وصفش رفت، وقت کمی را صرف می کردید و برای شناخت هرچند جزئی نسبت به دیدگاه های نگارنده مرور کوتاهی به مواضعم در همین وبسایت به عمل می آوردید. بخش جستجو و آرشیو موضوعی این برای دوستان عجولی تعبیه شده است که قبل از هرگونه مطالعه ای نسبت به یک موضوع بخود این اجازه را می دهند تا در مورد دیگران به داوری نشسته و به او برچسب ناچسب بزنند! یقین بدانید که بنده ضمن افتخار به آذربایجانی بودن خود همواره به ایرانی بودنم نیز مباهات کرده و خواهم کرد و هرگز به جدائی یک وجب از خاک وطنم رضایت نخواهم داد. کسانی که مرا می شناسند نیک می دانند که هرگز به پدیده های مختلف از دریچه قومیت ننگریسته ام اما در برابر تضییع حقوق اقوام ایرانی نیز هرگز ساکت ننشسته ام. گمان می کنم که مواضع حال و گذشته ام که بخشی از آن در این سایت منتشر گردیده است، دلیل مستحکمی بر درستی این مدعاست.
       • ba arze salam khedmate aghaye alami,aya shoma be tozihate dadsetane tehran dar morede pezeshk kahrizak ghoosh dadeid??ishoon mige ghorsahaii dar kenare motavafi peida karde boodan ke makhsoosan be pezeshk ghanooni nadan...aya mikhastan pezeshk ghanooni ra test konand ya mardom ra nadan farz mikonan??
فرستنده : azadmanesh تاریخ ارسال : 1388/09/13
       • اعلمی بی. آذربایجان دالینجان دوروپ. بو چاپلوس ناسیونالیست تندرو یاشیل اوشاخ موشاخلاری سیزین شرفیزین قاباغیندا اینه اوجوجان ارزشلری یوخدور. سوزلریوینن اویات یاتانلاری. حقیقت ایشیغین سال بو قارانلیخ مدافع لرینین گوزونه. یاشاسین اعلمی یاشاسین آذربایجان
فرستنده : آذربایجان اوغلی تاریخ ارسال : 1388/09/13
       • اعلمی بی. آذربایجان دالینجان دوروپ. بو چاپلوس ناسیونالیست تندرو یاشیل اوشاخ موشاخلاری سیزین شرفیزین قاباغیندا اینه اوجوجان ارزشلری یوخدور. سوزلریوینن اویات یاتانلاری. حقیقت ایشیغین سال بو قارانلیخ مدافع لرینین گوزونه. یاشاسین اعلمی یاشاسین آذربایجان
فرستنده : آذربایجان اوغلی تاریخ ارسال : 1388/09/13
       • با سلام خدمت همه آقایان لطفا چهره فاشیستی و نژادپرستانه سایت به اصطلاح بالاترین را در لینکهایشان مشاهده کنید که چطور به راحتی در کامنتهایشان مینویسند اعلمی هم یک ...هست. به نظر شما آذربایجانیها اینقدر شعورشان پایین است که از اوپوزسیون سبز و در واقع ...حمایت کند ؟. جمع کنید این دروغ بازارتان را که در آذربایجان هیچ خریداری ندارد . نه خاتمی نه محمود شعار ماست . لطفا همه ... شید
فرستنده : تبریزلی تورک اوغلو تاریخ ارسال : 1388/09/13
پاسخ به شما :
       • سلام آقاي اعلمي يك ايميل برايتان از قسمت تماس با ما فرستادم/ به دستتان رسيد؟
فرستنده : فرياد عدالت تاریخ ارسال : 1388/09/13
پاسخ به شما : سلام بر دوست خوبم، به محض اینکه ایمیلتان را مطلعه کردم پاسخ آنرا هم خدمت شما ایمیل کردم. موفق باشید
       • سلام، خیلی دوست داشتم که آقای اعلمی دلایل انتشار این فیلم و منبع آنرا هم بیان بکنند. من هم بنوبه خود از ایشان بخاطر روشنگری هایشان تشکر و قدردانی می کنم.
فرستنده : نسرین تاریخ ارسال : 1388/09/12
پاسخ به شما : مدیرسایت:سلام، آقای اعلمی یکی دو روزی است که بدنبال رتق و فتق مشکلات روز مره اشان هستند و احتمالا امروز در یادداشت جدید خود دلایل انتشار فیلم و منابع آنرا توضیح خواهند داد. منتظر بمانید.
       • با سلام خدمت آقای اعلمی جناب اعلمی فارغ از بحث این پست می خواهم از شما خواهشی داشته باشم. لطفا در مورد تیم تراختور آذربایجان و هواداران اون مطلبی بنویسید. همونطور که همه میدانیم این تیم هویت کل آذربایجان و از سرتاسر آذربایجان تماشاگران برای تماشای بازیهای این تیم به تبریز سرازیر می شوند که در هیچ جای دنیا نمونه مشابهی وجود ندارد. در ضمن شعارهای تشویقی نیز واضح و مشخص است که هدف از این حمایت عظیم چیست. اگر ممکن است میخواهم تحلیل شما را از این مسئله بخوانم. به نمایندگی از هواداران بی شمار تراختور از اورمیه
فرستنده : اورمو از اورمیه تاریخ ارسال : 1388/09/12
       • سلام آقای اعلمی / فکر می کنم تاج الدینی نماینده تبریز از وقتی که معاون پارلمانی احمدی نژاد شده نمی تواند دیگر نماینده مجلس باشد. پس در انتخابات پیش روی شورای شهر در تبریز انتخابات میان دوره ای مجلس برگزار می شود تا جایگزین تاج الدینی معین شود. آیا شما کاندیدا می شوید تا از حالا آماده باشیم؟ آقای اعلمی حضور شما در مجلس یک ضرورت است برای ملت. نباید نگران ردصلاحیت باشیم که ان هم به وقتش با کمک هم شورای رد صلاحیت را ملزم به تمکین به رای ملت خواهیم کرد.
فرستنده : تبریزلی اوغلان تاریخ ارسال : 1388/09/12
       • می خواستم به آرش عزیز پاسخ بدهم: اگر دقت کرده باشید آقای اعلمی نوشته اند(بنابراین قبل از اینکه مزدبگیران و پیاده نظام های اینترنتی مخالف شفافیت و روشن شدن برخی از حقایق، به اشاره کسانی که منافعشان به مخاطره می افتد، ماموریت خود را آغاز و تهمت ها، تهدیدات و فحاشی های خود را نثار نویسنده نمایند). منظور آقای اعلمی کاملا روشن است پس شما چرا ناراحت شده اید؟ آنهائی باید ناراحت بشوند که منطقشان فحش و تعصبات کورکورانه و امربری از دیگران است.
فرستنده : ساسان تاریخ ارسال : 1388/09/12
       • من دانشجوی شریف هستم و از آزادگی و شیوه اطلاع رسانی شما تقدیر و تشکر می کنم. متاسفانه رسانه های ما در اختیار باندهائی است که برای رسیدن به قدرت با یکدیگر می جنگند و نه بخاطر مردم و به همین سبب هم تنها به مچ گرفتن از رقبای خود بسنده می کنند و پیوسته نیمه لیوان را که به نفع خود و یا زیان حریف است به مردم نشان می دهند. من از زمانی که با این وبلاگ و نوشته های آقای اعلمی آشنا شده ام حقایق زیادی برایم روشن شده است و امیدوارم که به همین روش ادامه بدهید و ایکاش می توانستید یک روزنامه و یا سایت خبری را راه اندازی نمائید که جامعه ما به شدت نیازمند آن است.
فرستنده : علی تاریخ ارسال : 1388/09/12
پاسخ به شما :
       • آقای اعلمی با اینکه حرفتان درست است ولی متاسفانه وسیله اشتباهی را برای بیان افکار خود انتخاب کردید. من از کسانی هستم که قبل از انتخابات برای حمایت از شما خیلی تلاش کردم به دلیل اینکه از طرز فکرتان خوشم می آمد... اینکه رفسنجانی فرد با نفوذی بوده و در مورد بسیاری از فجایع و تصمیمات جمهوری اسلامی باید پاسخگو باشد جای تردید نیست. اینکه اصلاح طلبها در دورانی که قدرت داشتند چگونه رفتار می کردند و در لابی خودشان چه خط سیری داشتند هم بر بسیاری پوشیده نیست. ولی شما بجای گذاشتن فیلم این و آن عقاید خودت را صریح و مستقیم و با دلایل خوب بیان کن. این آقای روحانی به وضوح از قماش همان دروغگو های بی ...وست. اگر می خواهید بگویید رفسنجانی چنین و چنان است چرا به حرف چنین آدمی متوسل می شوید؟ اگر می خواهید بگویید اصلاح طلبان قبل از انتخابات با هم قرار و مدار ها گذاشته بودند چرا از اعترافات یک زندانی استفاده میکنید؟
فرستنده : مجید تاریخ ارسال : 1388/09/12
پاسخ به شما : مدیرسایت:با همه احترامی که برای کاربران عزیز قائلیم اما منتظر هم نمی مانیم که این و آن به ما بگویند که در این سایت چه باید بکنیم و چه نباید بکنیم.دانستن حق مردم است و هدف این سایت روشنگری و شفاف سازی است و هدفش هم این است که با تفکری که بخاطر منافع جناحی خود همواره نیمه حقایق را نشان می دهد مقابله نماید. به همین سبب هم نظر ایزدی در مورد روحانی منعکس می شود و هم نظر روحانی در مورد هاشمی و اگر آقای رفسنجانی هم از آسمان بزمین بیاید و خود را هم سطح دیگران در برابر افکار عمومی پاسخگو بداند پاسخ ایشان هم در این سایت انعکاس می یابد.ضمنا عجولانه و یکطرفه قضاوت نکنید بزودی آقای اعلمی دلایل انتشار فیلم های مذکور را هم توضیح خواهند داد و سیاهی برای ذغال باقی خواهد ماند! از طرفی دو صد گفتـه چون نیم كردار نیست گاهی انسان می خواهد واقعیتی را بیان کند اما بدلیل فضای ایجاد شده عده ای خود را به خواب می زنند و فیلم هائی از این دست می تواند موثر واقع شود. آدم های قدرتمندی مانند هاشمی هم نیازی به وکیل و وصی ندارند و خود می توانند پاسخ روحانی را بدهند.
       • آقای اعلمی من از طرفداران شما بودم و هستم و از نوشته های روشنگرانه شما استقبال میکنم. اما بنظرم ظرفیت نقد پذیری شما یکم پایین است. اولاً جنبش سبز ایران شامل میلیونها ایرانی است که بدنبال آزادی و دموکراسی و حقوق پایمال شده خودشون هستند. و این جنبش یک عده و گروه مشخص با ایدئولژی مشخص نیستند. در همون سایت بالاترین هم که راجب مطلب شما کلی بحث شد شاهد بودید که اکثریت از شما دفاع کردند و در دفاع از دیدگاه شما نوشتند اما شما متاسفانه فقط مطالب اون عده ناراضی رو دیدید و سبزها رو مشتی روشنفکرنما می نامید! من خودم بخاطر ردصلاحیت شما در انتخابات شرکت نکردم اما هم اکنون مچبند سبز بدست دارم. بنظرم در شرایط حال حاضر سبز نماد همبستگی در مبارزه با دیکتاتوریست. راجب مطلب قبلی تون هم بجز چند نفر که توهین کردند بعضی ها هم احساساتی برخورد کردند و انتظار نداشتند که شخصی چون شما در این شرایط که هنوز خیلی از اصلاحطلبان دربند هستند از ابطحی بازخواست کنید. همه میدانیم که افراد ضریب تحمل متفاوتی دارند و ابطحی و عطریانفر نتوانستند فشارها رو تحمل کنند و این از کسی پوشیده نیست...
فرستنده : arash تاریخ ارسال : 1388/09/12
پاسخ به شما : مدیرسایت:سوء تفاهم شده است، برای پی بردن به مخاطبین آقای اعلمی لطفا در همین پست پاسخ های ما به پیمان عزیز را مطالعه بفرمائید.
       • آقای اعلمی اگر شما بعنوان یک حقوقدان آشنا به سیاست و اقتصاد مسئول اصلاح و تدوین قانون اساسی جدید برای ایران باشید چه مفاد از آن را حذف و چه مفادی را به آن اضافه می کنید و حکومت آینده ایران باید دارای چه ساختاری باشد؟ نظر شما درباره فدرالیسم چیست؟اگر صلاح می دانید در قالب مقاله ای پاسخ بگویید تا افکارتان برای همه طرفداران و مخالفانتان روشن شود .
فرستنده : یاشار زنگانلی تاریخ ارسال : 1388/09/12
پاسخ به شما : مدیرسایت: اگر یادداشت های ایشان را خوانده باشید، به همه این پرسش ها پاسخ داده اند.
       • سلام / من از وضعیت بوجود امده در کشورم مثل اکثر هموطنانم ناراحتم. آقای دکتر اعلمی یک فرد مستقل هستند و به چپ و راست وابسته نیستند. ملت آذربایجان هم به همین دلیل پس از انتخابات سکوت کرد به همان دلیلی که اعلمی وارد جریانات نشد. البته اعلمی از حقوق ملت دفاع جانانه کرد که الان هم همه شان موجود هستند. خلاصه از ماست که بر ماست .
فرستنده : دانشجو تاریخ ارسال : 1388/09/12
       • آقا-خانم مدیر سایت من هم فکر کردم که منظور آقای اعلمی از روشنفکرنما، ما هستیم که دیدم اشتباه کردم. شما هم موفق باشید.
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/09/12
       • با سلام . خسته نباشید.......... کاش کشور ما نیز یک کشور سیاسی بود و مردم تحلیل سیاسی بالایی داشتند......... من کاری با انحصار طلبان ندارم چون آنها و تفکرشان جایی برای بحث ندارد و البته که تفکرشان در این دوره زمانه دیگر خریداری ندارد ولی حرف من با آنهایی است که خود را بانیان اصلاحات می نامند ، دوستان نتنها تفکر شما بدرد جامعه نمی خوره رهبران شما و تئوریسین های شما نیز با توجه به سوابقشان نمی توانند کاری بکنند...
فرستنده : مراغالی اوغلان تاریخ ارسال : 1388/09/11
       • خيلي ممنون، پيش نويس قانون اساسي رو ميشه ديد تو وبسايتتون ولي فايل قانون اساسي فعلي گويا ميشكلي داره و قابل ذخيره نيست.
فرستنده : مهدي كريمي تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما : مدیرسایت:در بخش پیوندها بر روی "متن کامل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همراه با اصلاحات 1368" کلیک نمائید.
       • سلام و خسته نباشید خدمت آقای اعلمی از اینکه کاملاً بیطرفانه اطلاع رسانه میکنید خیلی ممنونم در مدتی که مطالب سایت شما رو میخونم تقریباً با طرز تفکر و دیدگاهتون آشنا شدم و حسرت میخورم که افرادی مثل شما چرا انقدر در کشور ما کم و انگشت شمار هستند. فقط اگر میشه در مورد مراسم روز مجلس هم توضیح بدید و اگر مقدوره مراسم عجیب و غریب امسال رو با سالهای گذشته مقایسه کنید. بالاخره روزی شما هم در همچین مراسمی حضور داشتید. با توجه به اینکه آقایون مراسم دیروز رو نوعی شکرگزاری به حساب آوردنو و باز هم با توجه به غائبین جلسه ما هیچ اثری از شکرگزاری در مراسم ندیدیم خیلی دوست دارم عقیده شما رو هم در این مورد بدونم. با آرزوی سلامتی برای شما
فرستنده : فاطمه تاریخ ارسال : 1388/09/11
       • من دوره اول انقلاب رو تقریباً هنوز به یاد دارم. در مورد بنی صدر یک نکته تاریخی هم هست که اشاره به اون خالی از لطف نیست. طبق قانون اساسی ج.ا فرمادهی کل قوا با ولی فقیه هست و ولی فقیه طبق اصول دیگر میتونه بعضی از این اختیارات رو به شخض دیگه ای تنفیذ کنه. در این باره میتوان گفت که بنی صدر تنها رئیس جمهوری بود که سمت فرماندهی کل قوا از طرف [آیت االله]خمینی به اون تنفیذ شده بود و بعد از اون این اختیار به هیچیک از روسای جمهور بعدی، از جمله خود [آقای]خامنه ای تنفیذ نشد و بعد از [آیت الله]خمینی هم تا حالا این اختیار به هیچیک از روسای جمهور دوره [آقای]خامنه ای هم تنفیذ نشده. حالا این آقای روحانی که ادعا میکنند [آیت الله]خمینی مخالف بنی صدر بوده (آنهم با استناد به کتاب خاطرات بنی صدر که بنده اصلاً آنرا نخوانده ام) ممکنه بفرمایند چطوری میشه [آیت الله]خمینی سمت به اون مهمی رو در اختیار بنی صدر گذاشته در حالی که خودش هم به اون رای نداده؟
فرستنده : بی نام تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما :
       • از آقاي اعلمي يا مدير وبسايتشان خواهشمند هستم اگر نسخه اي آنلاين از قانون اساسي فعلي ايران سراغ دارند در اختيار اين جانب و عموم قرار دهند، يا در پيدا كردنش ما را راهنمايي كنند. الان چَندين وقت است كه در حال جستجو هستم ولي متاسفانه پيدا نميكنم. خيلي ممنون. روز خوش، مهدي كريمي.
فرستنده : مهدي كريمي تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما : مدیرسایت: قانون اساسی و پیش نویس آنرا می توانید در بخش پیوندهای همین سایت ذخیره و یا ملاحظه نمائید.
       • ولی انصافا آنکه ماراومملکت مارابیچاره کرد وباعث شد که. . . شخص شخیص اکبربهرمانی بود . والبته " همه ی ما چوب نیت های بدخودراخواهیم خورد " وامروزروزیست که ایشان هرآنچه راخورده بود استفراغ کند .
فرستنده : سیدمحمددینی تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما :
       • مدیر محترم سایت، اینکه یه کسی در مورد آقای اعلمی،تو کامنت ها توهین نوشته و شما همه رو جمع کردید یه جا و برای جواب دادن به آقا پیمان بهشون استناد می کنید... ، این که توجیه مناسبی... نیست. شایسته بود که به کامنت آقا پیمان جواب نمی دادید!!!
فرستنده : پاسخ به مدیر سایت در مورد مطلب پیمان تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما : آقای فرجی عزیز لطفا از یک نام استفاده بفرمائید!
       • سلام، آقای اعلمی ...خواهش می کنم توضیح بدید و برنامه سیاسی آینده تون رو (سال های آتی) و اینکه چه مسیری رو می خواهید در پیش بگیرید برام شرح بدید. ممنونم
فرستنده : مهدی فرجی تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما :
       • ادامه: آقای اعلمی: من نمی‌توانم اثبات کنم چه کسی آن جملات را نوشته است ولی از روحیاتی که از کودتاچیان می‌شناسم، می‌توانم حدس بزنم که این هم از نبوغ و خلاقیت بزرگ آنها است. امیدوارم شما به انتقادهای خودتان ادامه دهید. من دوست شما هستم، که فکر کنم این را بدانید. یعنی من دوست همه هستم (شما که جای خود دارد). اگر احمدی نژاد هم خواست، من روزی دوست او نیز خواهم شد. که شاید روزی هم بخواهد.
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/09/11
       • آقا-خانم مدیر سایت، اول از همه دوست داشتم که خود آقای اعلمی جواب دهند ولی شما هم جواب دادید، ایرادی ندارد. در ضمن نام واقعی من پیمان است، اگر هم خواستید سایت آدرس و همه چیزم را اینجا می‌گذارم تا معلوم شود من از هویتم ترسی ندارم. در ضمن من تاکید کردم که با لفظ روشنفکرنما "هیچ مشکلی" ندارم و باز هم تاکید می‌کنم. در مورد آن جملات: من قبول دارم از آنها خبری نداشتم و ممنون که آنها اینجا نوشتید. ولی من در گوگل متوجه شدم که فقط یکی دو نفر آن را نوشته بودند که نام یکیشان "..." بود. خودتان هم که ذکر کردید هویتشان نامشخص است. پس نمی‌توان آنها را واقعا سبز نامید. من تقریبا مطمئنم که اینجور نوشته‌ها از طرف خود حکومت و کودتاچیان هستند که جنبش سبز را بدنام کنند. هیچ سبزی اینگونه سخن نمی‌گوید. شما اگر نوشته من را در ستون قبلی ببینید متوجه می‌شوید که من نوشتم، هیچ کس حق ندارد برای شخص دیگری از جمله آقای اعلمی تعیین تکلیف کند. چرا به این یادآوری نمی‌کنید؟
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما : مدیرسایت:دوست عزیز، مخاطب آقای اعلمی هم همین افراد گمنام و در ضمن هتاک است که بصورت سازمان یافته بخیال خام خود می خواهند هم حزبی های خود را مانند بادکنک بزرگ و اعلمی و یا هر منتقد دیگری را تخریب کنند تا کسی بخود اجازه ندهد که واقعیت های مربوط به هم حزبی های آنها را بیان کند. والا کسی به دوستان خوبی مانند شما اسائه ادبی نکرده که بخود می گیرید و این سایت همیشه از انتقادات سازنده و مشفقانه استقبال کرده و می کند.انتشار نظرات کاربران و پاسخگوئی آقای اعلمی هم تائید کننده اعتقاد ما به این راه و روش است.موفق باشید
       • سلام آقاي اعلمي از اينكه شما فردي هستيد كه سه دهه را در تلاش براي آزاديخواهي بوده ايد شكي نداريم اما اجازه بدهيد نقدي بر شما داشته باشم. در ابتدا از شما عذر خواهي ميكنم: تقريبا تمامي پاسخهاي جنابعالي رو به نظرات دوستان خوانده ام ، آقاي اعلمي در پاسخهاتون به نظرات مخالف يك جور عصبانيت مشاهده ميشه و با عرض معذرت بايد بگم يك جور مقابله به مثل شما ناراحتيد كه چرا آقايان كروبي و موسوي براي رد صلاحيت شدن شما موضع گيري نكرده اند بله ما نيز ناراحتيم ، اما خود شما در دانشگاه پلي تكنيك فرموديد من نه موسوي چي هستم و نه ..... پس چرا اينقدر دلخوري؟ آقاي اعلمي در اين روزگار هيچ كس سياه مطلق يا سفيد مطلق نيست بنابراين آقاي موسوي و جنابعالي و آقاي ابطحي و ... نبايد از مورد نقد قرار گرفتن ناراحت نشود. بنده از اينكه جنابعالي اقاي ابطحي رو نقد كنيد هيچ ناراحتي ندارم چون نسبت به شما شناخت دارم. مطمئن باشين خيلي از اين نظراتي كه ميان و خالصانه از شما تمجيد ميكنند همين به اصطلاح سبزها هستند كه ميفرمائين .امتحانش ساده است ميتونيد يك نظر سنجي در سايت بگذارين و محبت دوستان رو نسبت به خودتون ببينيد. براي شما در تمامي مراحل زندگيتان آرزوي موفقيت و پيروزي را دارم يك به اصطلاح سبز
فرستنده : يك به اصطلاح سبز تاریخ ارسال : 1388/09/11
       • آقای اعلمی در جوابتان به مهدی کریمی: کجا این یک "مشت روشنفکرنماها" (که ما را می‌گویید) به شما توهین کردند. البته حق دارید که ما را روشنفکرنما بنامید. ما ناراحت نمی‌شویم. ما قبلا "دانشجونما" بودیم و هستیم. یک سری "جوانان احساساتی" حالا از شما انتقاد کردند، که جوابشان هم یک انتقاد بود، همین و بس. حالا شما اگر این انتقادها را توهین فرض می‌کنید، دیگر مشکل "اعتماد به نفس" خودتان است. ما جوانان سبز نه از انتقاد ناراحت می‌شویم و نه از توهین. خودتان هم این را می‌دانید. این شمایید که به خاطر یک سری انتقاد به رگ غیرت ترک-ایرانیتان (به معنی خوب) برخورده است. شما تا می‌توانید ما را "روشنفکرنما"، "دانشجونما"، "پیاده نظام" (من که افتخار می‌کنم) بنامید. منتها من از دیگران خواهش می‌کنم از شما دیگر انتقاد نکنند. چون به احساسات بزرگ، مقدس و یوزارسیف‌گونه شما همچون آقای احمدی نژاد بر می‌خورد. خوشحال و شاد باشید.
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/09/11
پاسخ به شما : مدیرسایت:رفیق شفیق! شما استفاده از عبارت "روشنفکر نما" توسط آقای اعلمی را برای کسانی که هویتشون برای کسی معلوم نیست برنمی تابید. اما توهین ها و فحاشی ها و تهمت ها و دروغ های یک مشت بی نام و نشون را که یا در خارجند و یا در داخل ولی حتی جرئت نوشتن اسم واقعی خودشون را هم ندارند، علیه فردی که سوابق و کارنامه اش برکسی پوشیده نیست، انتقاد می دونید! آیا در قاموس شما تهدیدات و فحاشی های بی دلیل زیر را که توسط یک مشت لمپن و بصورت سازمان یافته انجام گرفته و توسط یکی از دوستان از بعضی وبلاگ ها گردآوری و برای ما ارسال شده، به مفهوم انتقاد است: "براي ما هم سخت نيست كه همين الآن با تو كاري بكنيم كه با تمام سوابقت عين خزعلي بروي هر وقت آقا جان اجازه داد بيائي مطلب بنويسي"، " به احترام خاطره اي كه از تو در ذهن داريم اينبار شايد زياد به پر و پايت نپيچيم"، "ما را در مقابل خودت قرار نده"، "موجود لات، عوضی و بی شخصیت" ، "قبای گشاد آزادیخواهی بر تن اکبر اعلمی"، " این هنر آقای اعلمی که در واقع به پایان رساندن کار نیمه تمام کودتاچیان عزیز بود، ریشه در خصلت های ذاتی مردی دارد که این روزها خیلی دلش می خواهد تا یکی از پرچمداران آزادی خواهی لقب گیرد."، "اعلمی هیچ وقت چیزی بیشتر از یک هوچی گر نبود"، " در مجلس ششم یکی از بزرگترین سدهای اصلاح طلبان هم بود" "کارنامهء اعلمی در مجلس ششم پر است از همصدایی با اصولگرایان"، "اعلمی در طول حیات سیاسی خود، هیچگاه سابقهء حمایت از فکر یا حرکت خاصی رو نداشته و همیشه به عنوان مخالف مطرح بوده"، "به مجرد رد صلاحیت در مجلس هشتم، ایشان یک شبه لیبرال شدند و سخنرانیهای شبه براندازانه کردند و از حقوق مردم سخن راندند"، "عکس العمل جناب اعلمی به تقلب گسترده در انتخابات و حضور میلیونی مردم در خیابان که حتی رضا پهلوی را هم به سخن آورد، تنها سکوت بود و سکوت"، "این پرچمدار بزرگ آزادیخواهی و عدالت طلبی نه تنها هیچ همراهی با جنبش سبز نکرد بلکه با افشاگریهای اخیرش، راه را بر عمله های کودتا هموارترهم کرد"، "آقای آزادی خواه شبه برانداز! چرا شما الان در پشت میله های زندان نیستید"، " این همان راز ساده محبوب قلوب گشتن است نه هوچی گری و ساز مخالف زدن" و...!!؟؟
       • سلام، آقای اعلمی ، من نه پیاده نظام اینترنتی هستم و نه مخالف و یا دشمن شما، بلکه دختر شما هستم. من مهناز دانشجوی ادبیات یکی از دانشگاه ها هستم. پدر عزیزم، در ستون مربوط به آقای ابطحی نوشتم و باز هم می نویسم که این همه انرژی که شما و بینندگان سایتتان درباره جزئیات صرف می کنید چه سودی برای من و شما و همه ملت ایران دارد؟ در ستون مربوط به آقای مصباح کاربران سایت شما مطالب کوبنده ای را بر ضد آقای مصباح نوشتند اما سود حاصله چه بود؟ در ستون مربوط به آقای ابطحی پس از صرف انرژی فراوان از سوی شما و کاربران در پرداختن به آن موضوع چه سودی عاید شد؟ این بار هم که ستونی درباره اظهارات آقای حمید روحانی باز کرده اید هر چیزی اثبات یا نفی شود و نتیجه هر چه باشد چه گلی به سر ملت بیچاره ایران زده خواهد شد؟ پدر عزیزم، دختر شما از شما می پرسد: چرا شما به غرق شدن در جزئیات علاقه دارید و مطالب کلی و فراگیر را بررسی نمی کنید؟ این کار شما مانند شکار گنجشک با توپ ضد هوائی است! برای نمونه من در هیچ کجای سایت شما مطلبی را درباره پایمال شدن حقوق زنان که نیمی از پیکره اجتماع را می سازند ندیده ام. پدرجان در این جهنم که ایران نام دارد زن جانوری است قابل خرید و فروش و هر کس پول بیشتری بپردازد مالک این جانور قابل خرید و فروش خواهد شد. پدر عزیزم فقط و فقط به جرم زن بودن: یک زن حق ندارد رهبر شود، یک زن حق ندارد رئیس جمهور شود، یک زن حق ندارد رئیس مجلس شود، یک زن حق ندارد رئیس قوه قضائیه، قاضی دادگاه، امام جمعه یک شهر و حتی پیشنماز یک مسجد شود. ارثیه و دیه زنان کمتر از مردان است و یک زن حق نگهداری از کودکانش را پس از طلاق ندارد. شرکت زنان ورزشکار در مسابقات بین المللی مانند المپیک و همچنین خواننده شدن زنان غیر قانونی است و این در حالی است که پادشاه انگلستان(ملکه الیزابت) و صدر اعظم آلمان(آنگلا مرکل) و وزیر امور خارجه آمریکا(هیلاری کلینتون) همگی زن هستند. این ها هستند ساده ترین دلایلی که زنان و دختران نا امید از زندگی را وادار به خودکشی و خودسوزی می کنند. خلاصه، پدرجان دختر شما مهناز نمی خواهد شما را با پرچانگی خسته کند اما از شما می خواهد که در جزئیات غرق نشوید و کلیات را بررسی کنید. دختر شما: مهناز از خوابگاه دانشجوئی یکی از دانشگاه ها.
فرستنده : مهناز از خوابگاه دانشجوئی تاریخ ارسال : 1388/09/10
پاسخ به شما : سلام، ریشه هرآنچه گفتید ناشی از تفکری است که در این کشور حاکم شده است و این تفکر هم زائیده اندیشه و عملکرد کسانی است که بر من و شما حکومت می کنند. آنچه را که شما جزئیات نامیده اید در مقام چهره نگاری و نقد صاحبان همین تفکرات است.پیروز باشید
       • از کی طرفداران جنبش سبز شدند دار و دسته؟ آقای اعلمی شما مرد بزرگی هستین. الان این نظراتی که در مخالفت با جنبش سبز در سایت شما داده میشه بسیار شبیه نظرات طرفداران دولت، یا طرفدارن مجاهدین و سلطنت طلبها شده. مثل طرفداران دولت و اپوزیسیون متوهم و تشنه قدرت خارج نشین نباشیم که تنها کارشون توهین به جنبش سبز و رهبران صادق و شجاع اون هست. یادمون باشه بزرگ ترین حرکت دموکراسی خواهانه بعد از انقلاب که قابل مقایسه با حرکات قبلیش نیست، جنبش سبزه که نتیجه ایستادگی موسوی و کروبیه و بیداری، شجاعت، و جانفشانی مردمه.
فرستنده : متین چایچی تاریخ ارسال : 1388/09/10
پاسخ به شما : یک، همه نظرات موافق و مخالف که حاوی توهین و تهمت نباشد در این سایت منتشر می شود و شما نباید انتظار داشته باشید که تنها هر آنچه را که موافق سلیقه من و یا شماست منتشر گردد زیرا این روش با منطق دموکراسی مورد نظر شما سازکار نیست.ضمنا انتشار نظرات کاربران الزام به منزله تائیدو یا رد آنها نیست. دو-اگر یکی پیدا شود و مبانی فکری و خاستگاه این جنبش سبز را برای بنده هم تعریف کند، تکلیف حقیر نیز در این باره مشخص خواهد شد و آنگاه می توان در مورد رهبران و صداقت آنها هم اظهار نظر کرد! سه-اینگونه دفاع شما از جنبش سبز، نقض غرض است.آیا توهین و هتاکی و تهمت و دروغ بستن علیه کسی که قسمتی از کارنامه اش در پیش روی شماست، معیار شناسائی هواداران و طرفداران جنبش سبز است!؟ اگر نیست، نظر کاربر مذکور معطوف به کسانی است که حربه و منطق آنها فحاشی و تهمت زدن به منتقدین است. موفق باشید. چهار-بزودی دیدگاه خود را در مورد جنبش سبز و رهبران آن هم خواهم نوشت.
       • با سلام مرحبا به شما که همیشه ثابت کرده اید که اهل خط و خط بازی نیستید و غلیرغم همه ناجوانمردی های که در حق شما شده و علیرغم نفرتی که از احمدی نژاد دارید، حاضر نیستید حقیقت را بپای مصالح شخصی و جناحی خود قربانی کنید و همواره آنچه را که حق تشخیص داده و به نفع مردم می دانید، می گوئید و می نویسید. ایکاش که سایر سیاستمداران ما هم از این مشی و مرام و آزادگی شما پیروی می کردند که در این صورت ایران گلستان می شد.
فرستنده : فاطمه تاریخ ارسال : 1388/09/10
پاسخ به شما :
       • جناب آقاي اعلمي، بسيار ممنون از پاسختان، اين يكي ديگر از خصوصيات بارز شماست كه شما را به فردي منحصرِ به فرد تبديل ميكند...ارتباط رو در رو با مردم...پاسخ مستقيم و صريح به سوالاتشان...براي اثبات مردمي بودنتان به امثال سياستهاي پوپوليستي و گران قيمت امثال احمدينژاد نيازي نداريد. اتفاقا همين الان كه پاسخ شما رو مطالعه ميكردم، همزمان ويديوي نطق مذكور رو در مورد كلكسيون ٢٠٠ نفري قدرت در ايران تماشا ميكردم. صراحت بيان شما واقعا ستودني است. منتظر اعلام آمادگي شما براي انتخاباتهاي اينده هستيم، چه مجلس و چه رياست جمهوري، هر چند امكان رد صلاحيتتان از طرف افرادي كه صلاحيت خودشان زير سوال است وجود دارد، اما حتي براي اثبات فساد اين كلكسيون هم كه شده خواهشمنديم همچنان قدرتمند به راه خود ادامه بدهيد و بدانيد كه افرادي هستند كه فرق شما با بقيه به اصطلاح دولتمردان را به وضوح شاهدند. حضورتان در صحنه موجب شادي و اميدواري طرفدارنتان خواهد شد. منطق شما براي دوري از فعاليت حزبي و ادامه ي راه حق طلبي و استكبار ستيزي شما هم كاملا واضح و كافي است. در پناه حق، مهدي كريمي.
فرستنده : مهدي كريمي تاریخ ارسال : 1388/09/10
       • سلام بر جناب اعلمی مرد خستگی ناپذیر. از پاسخی که به آقای مهدی کریمی داده اید بنظر می رسد که از برخوردهای دار و دسته خاتمی و موسوی وکروبی در سایت...که بصورت باندی عمل می کنند، دلخور شده اید. البته حق دارید. اولا هیج جا نسبت به این اقدام شما واکنش منفی نبود مگر در همین سایت که مشتری های خاص خودشو داره و البته هواداران شما هم در اونجا بسیارند و اگر به لینک هائی که از شما به اونجا ارسال شده و یا یاداشت هائی که در زیر همین لینک های اخیر نوشته شده دقت کنید متوجه این حقیقت خواهید شد. در واقع عده ای از کاربران این سایت یک مشت ...زاده چشم و گوش بسته اند که در این سایت لانه کرده اند و هرچه را که اربابانشان بگوید همان را قی می کنند و اصلا کاری ندارند به اینکه آیا یک مطلب درست است و یا نادرست و ...وار تائید و یا رد می کنند و چون نام و نشونی هم ندارند وگمنام عمل می کنند اغلب کارهایشان هم غیر مسئولانه است. مثلا اگر فردوسی پور به یکی از سازمان های احمدی نژاد یک تکه بیاندازند یکباره صد تا نمره سیصدتا نمره مثبت باو می دهند!! همین ها در ایام انتخابات انواع و اقسام فحش ها را به موسوی و کروبی و بهزاد نبوی و خاتمی حواله می کردند(البته بجز اونهائی که از دفتر این افراد پول می گیرند و در این سایت بنفعشان تبلیغ می کنند.). بعد از انتخابات فقط مخالفت با احمدی نژاد ملاک شده و بین همان کسانی که قبل از انتخابات بدترین فحاشی ها را علیه موسوی و کروبی و خاتمی می کردند نوعی انسجام بوجود آمده است. اگر به اسم مستعار اینها نگاه کنید اغلب پای لینکیهائی هم که راجع به س...است، در اونجا هم حضور دارند و واقعا خودشون هم نمی دونند که چی می خواهند. اما ده بیست نفر از اینها مستقیما از حزبشون خط می گیرند و در مواقع لزوم یکی را بزرگ می کنند و دیگری را تخریب و همونطور که گفتم بقیه هم ...وار و تحت تاثیر جو به اون رای می دهند و به عقیده من رفتارهای غیر عقلائی این عده که بجای عقل تابع احساسشون هستند و اصلا در جامعه ایرانی بحساب نمی آیند، پشیزی ارزش نداره و شما بیشتر روی آزادیخواهان این سایت حساب باز کنید که تعدادشون هم کم نیست. بنابراین دوباره از مواضع آزادیخواهانه شما تشکر می کنم و امیدوارم که جوهر آزادیخواهی قلم شما هرگز خشک نشود و همچنان بنویسید.
فرستنده : حمید تاریخ ارسال : 1388/09/10
       • با سلام ؛ جناب آقای اعلمی از نکته ستجی و بلوغ سیاسی شما سپاسگزارم . و یک عرضی داشتم به نظر بنده برخورد نظام با سیاسیون به سه گونه است 1 - تتمیع 2- تهدید 3- حذف این سه مورد برای شما هم آشکار است در این میان فردی لازم است که با مشرعیت مردمی از این سه فیلتر نظام ... بگذرد و از هم اکنون به صراحت اعلام میدارم که شما بهترین گزینه برای گذشتن از این فیلتر به علل شجاعت و بلوغ سیاسی میباشید در ضمن جناب آقای اعلمی در راستای تیم تراکتور سازی و رابطه سیاسی آن با جوانان دلیر ترک الالخصوص فعالان حرکت ملی آذربایجان که تراکتور را پر طرفدارترین تیم ایران نموده اند مطالبی را درج نمایید .
فرستنده : ابراهیم نوری - اهر تاریخ ارسال : 1388/09/10
پاسخ به شما :
       • با سلام و عرض ارادت خدمت جناب آقای اعلمی حال که در مورد فیلم قسمتی از اظهارات افراد شناخته شده به نقد وبررسی میپردازید. در صورت امکان در مورد فیلم اظهارات محمد خاتمی که در آستانه انتخابات منتشر شد ودر آن فیلم آقای خاتمی در مورد اردبیلی ها و ترکها لطیفه گوئی! میکنند نیز اظهار نظر فرمائید.
فرستنده : ilgar تاریخ ارسال : 1388/09/10
       • سلام آقاي اعلمي، از ايرانيان مقيم خارج كشور هستم، و از استقلال سياسي شما واقعا تحت تاثير قرار گرفتم. افرادي مثل شما در ميدان سياسي ايران نه تنها در طول ٣ دهه اخير، بلكه در تمام دوران تاريخ مدرن كشور عزيزمون كم سابقه بوده. فكر كنم ميشه از شما به عنوان ستار خان دوران رژيم اسلامي نام برد. ( و از قضا چه جالب هست كه چنين مردان با غيرتي معمولا فقط از خطه ي آذربايجان بيرون مياييند). به هر حال،با اينكه با بسياري از نظرات و تفكرات شما (از جمله اعتقادتان به نظام جمهوري اسلامي، و علاقه ي وافرتان به ايت الله خميني)مخالفم،به تمامي اعتقاداتتان احترام گذاشته و از اينكه سر تسليم در مقابل هيچ جناح و شخصيتي چه در چپ و چه در راست فرود نمي اوريد سپاسگزارم. در آخر هم يك سوال داشتم كه اميدوارم جواب بدهيد. آيا در فكر تاسيس حزب يا جبهه ي سياسي جديدي در آينده ي نزديك هستيد؟ اگر بله، خوشحال ميشوم اگر بيشتر در موردش در مطالب آينده در همين وبسايت براي طرفدارانتان حرف بزنيد. اگر هم نه، خوشحال ميشم دليلش رو بيان كنيد، ايا افرادي كه همفكر شما باشند از نظر خودتان هم در حوزه ي سياست كم پيدا ميشود؟ يا دليلش چيست؟ خيلي ممنون، منتظر جوابتان هستم. با اميد موفقيت، مهدي
فرستنده : مهدي كريمي تاریخ ارسال : 1388/09/10
پاسخ به شما : سلام، ضمن تشکر از ابراز لطف شما، اولا اجازه بدهید بنده همان اعلمی باقی بمانم و با کسی هم مقایسه نشوم.ثانیا، ظرف یکی دو روز گذشته واکنش مشتی از روشنفکرنماهای حامی خاتمی و موسوی را در مقابل طرح دو سوال ساده دیدید و ملاحظه کردید که این باصطلاح سبزها که می خواهند ایران را از دیکتاتوری و استبداد نجات بدهند!!برای ماله کشیدن روی حقیقت و قهرمان جلوه دادن دروغین هم حزبی خود حتی حاضرند که با انواع توهین ها و تهدیدات و دروغ ها بیش از سه دهه آزادیخواهی یک فرد را که هرگز تسلیم استبداد نشده است، یکشبه انکار کرده و به زعم خود با تخریب وی او را وادار به عقب نشینی از مواضعش نمایند! حال در کشوری که پول و قدرت و رسانه ها در انحصار کلکسیونی قرار دارد که پیش از این توصیفش کرده ام و آنها هم در داخل و خارج چنین پیاده نظام هائی را دارند که با پروپاگاند و فضا سازی و در صورت لزوم توسل به هر روش غیراخلاقی حق را ناحق و ناحق را حق جلوه داده و مانع از هرگونه فعالیت سیاسی و یا حرکت برای کشف حقیقت می شوند، آیا تاسیس حزب و تشکیلات موضوعیت دارد؟
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :  
متن نظر :