صفحه اول | عضویت در سایت | تماس با ما | RSS | ورود کاربران امروز پنجشنبه ، 7 مرداد سال 1389
مواضع و نطق های مهم ایراد شده
  پیشنهاد اعلمی مبنی بر لزوم اعلام كامل‌ اموال‌ و داراييهاي‌ داوطلبان نمایندگی و همسر و فرزندان‌ آنها
  تصویر اولین میثاق وکالت اعلمی با مردم آذربایجان/2
  تصویر اولین میثاق وکالت اعلمی با مردم آذربایجان/1
  اهداء لوح یادبود هیات داوران سومین کنگره تامین اجتماعی به اعلمی برای نوشتن مقاله "انسان سالم ماهر و دارای تامین محور توسعه است"
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی و نامزد شدن وی برای دریافت قلم بلورین جشنواره در رشته معارف
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی و نامزد شدن وی برای دریافت قلم بلورین جشنواره در رشته مقاله اجتماعی
  اهداء لوح یادبود ششمین جشنواره مطبوعات به اعلمی و نامزد شدن وی برای دریافت قلم بلورین جشنواره در رشته مقاله سیاسی
روز نوشت ها
  گزارش گام به گام از چگونگی ارتقاء "ممقان" به بخش و گشایش شعبات ادارات در آن(عمران-4)
6 مرداد 1389
  عناوین و لینک قسمتی از اقدامات و پیگیری های اعلمی برای دانشگاه ها و دانشگاهیان آذربایجان در مجلس ششم(حقوق بشر-2)
4 مرداد 1389
  بخشی از عناوین و لینک طرح ها، پیگیری ها و اقدامات اعلمی برای استیفای حقوق بازنشستگان در ششمین دوره مجلس(حقوق بشر-1)
31 تیر 1389
  عناوین و لینک قسمتی از پیشنهادات، پیگیری ها و اقدامات اعلمی در مجلس ششم که به تاسیس چندین واحد دانشگاهی در آذربایجان منجر شد.(عمران3)
30 تیر 1389
  بخشی از عناوین و لینک طرح ها، پیگیری ها و اقدامات اعلمی در رابطه با بزرگراه ها و راه های مواصلاتی در ششمین دوره مجلس(عمران-2)
29 تیر 1389
بیشتر بخوانید ...
پر بیننده ترین مطالب
  نامه سرگشاده یک بنده خدا ،به بنده دیگر خدا مقام محترم رهبری!
  در شورای نگهبان چه گذشت؟ (لزوم تشکیل شورائی برای پاسداری از حقیقت و عدالت )
  (حدفاصل میان حکمرانی بد و خوب) آخرین نطق پیش از دستور دوران نمایندگی1
  قسمتی از فیلم اعترافات پخش نشده ابطحی و چند سوال!؟
  بجای بیوگرافی:خلاصه ای از فراز و فرود های زندگی من
  نسبت بیانیه مقام رهبری با قانون انتخابات ریاست جمهوری!؟
  بعضی از مسئولان غیر مسئول کلاهشان را بالاتر بگذارند! (به بهانه حماسه آفرینی های عده ای از لباس شخصی ها)
  اهداف و چرائی انتشار فیلم اعترافات ابطحی و ارزیابی واکنش های مربوط به آن و پاسخ سوالات و شبهات -2
  واقعیت های هشتمین دوره انتخابات مجلس؟!**(تحلیلی پیرامون هشتمین دوره انتخابات مجلس)
  بجای پاک کردن صورت مساله به هضم واقعیت ها بپردازید! ( نگاهی متفاوت به انتخابات هشتم)**
بیشتر بخوانید ...
تصویر برگزیده
Skip Navigation Links
صفحه اول
روز نوشت ها
وب نوشته ها
کارنامه مجلسExpand کارنامه مجلس
زندگینامه
خاطرات
مقالات
سخنرانی ها
مصاحبه
سخن میهمان
از همه جا از همه کس
پر پیننده ترین مطالب
مشاغل و مسئولیت ها
نامه ها و اقدامات ویژهExpand نامه ها و اقدامات ویژه
در نگاه دیگران و رسانه ها
گالری عکس
صدا و تصویر
جستجو
آرشیو موضوعی
سخن میهمان
  رویکرد جالب و متفاوتی از احمد جنتی نسبت به ولایت فقیه و اختیارات او در مجلس خبرگان رهبری!
  موحدي كرماني: وزارت كشور موظف است گروهي را که معتقد به هيچيك از اديان آسماني نيست، ولي ملتزم به قانون اساسي است، گروه رسمي و قانوني بشناسد
  گزارش مختصری از وضعیت بازداشت شدگان اخیر آذربایجان
  آیت الله خامنه ای: كدام قانون اساسي است كه بيش از 30 سال عمر كند؟
  آیت الله خمینی: خيال مى كنيد كه روحانيت اسلام را مى شود مثل روحانيت مسيح كرد؟ روحانيت شيعه مستقل است.
بیشتر بخوانید ...
از همه جا از همه کس
  احمد جتتی: زمانی که امام خمینی رحلت کرد، خداوند متعال، سمت رهبری انقلاب را بر مقام معظم رهبری محول کرد
6 مرداد 1389
  احمد توكلي: اينها نميتوانند حقوق بگير امام زمان باشند
2 مرداد 1389
  مقام رهبری: ولایت فقیه شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (ع) که همان ولایت رسول الله (ص) مى‌‌باشد
31 تیر 1389
  نامزدهای پیشنهادی آقای خامنه ای برای پست نخست وزیری و واکنش مجلس نسبت به آنها
30 تیر 1389
  آیت الله خمینی (ره): هركس بگويد راي شوراي نگهبان كذا است مفسد است!
26 تیر 1389
بیشتر بخوانید ...
جستجو در سایت
 
پیوند ها
  کلیپ کوتاهی از سخنان اعلمی در مجلس p-alami(omid20.com).3gp
  لیست ویدئو کلیپ های اعلمی در گوگل(1)
  ویدئو کلیپ سخنرانی های اعلمی2
  مشروح مذاکرات مجلس تدوین قانون اساسی
  مشروح مذاکرات شوراي بازنگري قانون اساسي
  خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرانا)
  وبسایت دفتر آیت الله العظمی سیستانی
  لیست وبلاگ های متنوع فارسی
  مشروح مذاکرات تدوین و بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در
  متن کامل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همراه با اصلاحات 1368
بیشتر بخوانید ...
متن مطلب
فیلم راهپیمائی نمایندگان مجلس و توضیحات کوتاه ما!

در مجلس ششم تنها آندسته از نمایندگان موسوم به اصلاح طلب به نوشتن استعفا نامه های صوری و تحصن در مجلس روی آوردند که اغلب خود توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده و از حقوق اجتماعی اشان محروم شده بودند.(1)

و این در حالی بود که پیش از آن هزاران نفر از شهروندان ایرانی هم بدلایل نامعلوم از حقوق اجتماعی خود از جمله حق انتخاب شدن محروم شده بودند و پرونده سرکوب دانشجویان دانشگاه های تهران، تبریز و چند شهر دیگر نیز در کمیسیون اصل نود مجلس خاک می خورد، اما هرگز فکر استعفا و یا تحصن به ذهن مجلسیان عزیز خطور نکرد!

لاجرم آن شد که نباید می شد و با وجود اینکه تحصن نمایندگان مجلس ششم چندین هفته بطول انجامید، اما این پدیده با بی تفاوتی توده مردم مواجه شد!

پس از رویداد مربوط به استعفا و تحصن نمایندگان مجلس ششم، این بار با پدیده جدید دیگری در مجلس هشتم مواجه گشتیم. اکثریت نزدیک باتفاق نمایندگان این دوره از مجلس هم به منظور اعلام انزجار نسبت به آنچه که هتک حرمت مقدسات نامیده شد، بجای تحصن و استعفا اقدام به راهپیمائی در مجلس و خیابان های اطراف آن کردند و باز این درحالیست که در طول حیات دوره هفتم مجلس هم وقایع تلخ و ناگوار بسیاری در کشور رخ داده است، لیکن این بار نیز مجلسیان هرگز به خود اجازه ندادند تا در حمایت از موکلین خود و اعلام انزجار نسبت به مسببین وقایع مورد اشاره اینچنین به راه پیمائی اعتراض آمیز بپردازند!

براستی در جامعه ای که ثروت، قدرت و رسانه(زر، زور و تزویر) حرف اول را می زند، عملکرد کدامیک از نمایندگان موجه تر است؟ کدام دسته از نمایندگان و صاحبان قدرت اشتباه می کنند؛ آنانکه بخاطر مردم با قدرت در افتاده و عطای قدرت و ثروت را به لقایش می بخشند و پس از مدتی هم به فراموشی سپرده می شوند و حتی گاهی در معرض توهین و شماتت بعضی از نااهلان قرار می گیرند و یا آنانکه بخاطر قدرت آشکار و نهان با مردم در می افتند و از همه تنعمّات دنیوی و مادی و جاه ومقام برخوردار و مطلوب و عزیز حکومت ها وچه بسا بخشی از مردم واقع می شوند؟ آیا مردم واقعا تفاوت میان وکیل الدوله و وکیل الملله و آثار وپیامدهای هر یک از دو روش را می دانند؟ اگر از نظر موکلین میان دوغ و دوشاب تفاوتی وجود ندارد، در این صورت چه دلیلی دارد که صاحبان قدرت بخاطر مردم با منابع قدرت در بیافتند و اساسا چرا باید به عملکرد ایندسته از نمایندگان کفن پوش خرده گرفت!؟

بگذریم، این بار نیز همچون گذشته داوری را به تاریخ واگذار می کنیم!   

برای دیدن فیلم راهپیمائی نمایندگان اینجا(4/35 mb زیب شده) و  اینجا (4/45 mb) را کلیک کنید. 

زیرنویس:

(1)گرچه صلاحیت راقم در دوره هفتم مجلس مورد تائید خدایگان روی زمین قرار گرفت، لیکن برای اعلام همدردی با همکاران رد صلاحیت شده، بنده نیز در همه مراحل به آنها پیوستم.

 

منبع :
تاریخ انتشار : 1388/10/16 | تعداد نظرات شما : 24 | نسخه قابل چاپ
نظرات خوانندگان
       • چه كسي گفته كه رهبر معظم احتياج به حمايت ندارد. امروز بيش از هر كس ديگري در ايران رهبري مورد ظلم است و در نظام ولايي ولايت فقيه مظلوم واقع شده است. امروز گروهي كه نزديك به 16 سال در جاي جاي نقاط حساس اين مملكت پستها را ميان خود تقسيم كردند و مانند اختاپوس تمام ايران را زير دست و پاهاي خود قرار دادند نميگذراند حتي در نزديك ترين ارگانها به ولايت فقيه حمايتي در خور از مقام ايشان شود و راه و نظر ايشان الگوي امور قرار گيرد. اين مظلوميت انجا نمود بيشتري پيدا ميكند كه خود شما ايشان را فرد اول مملكت و قدرتمندترين فرد ميدانيد. كجا ديده ايد فردي با چنين قدرت و اختياراتي را كه اينچنين مظلوم بماند
فرستنده : محمد محمدي پور تاریخ ارسال : 1389/02/20
       • سلام واقعاً و عمیقاً امیدوار به اصلاح امور این کشور حتی در 50 سال آینده هستید؟
فرستنده : مریم تاریخ ارسال : 1388/10/27
پاسخ به شما : سلام، "ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم". و این امر در گرو بالا بردن سطح آگاهی های مردم است، در حالیکه گروه های سیاسی درون نظام بجای بارور کردن افکار مردم و مطالبه محور بار آوردن آنان، نوعا به بردگی فکری و شخصیت زدگی مردم دامن می زنند
       • باسلام خدمت استاد عزیز و نماینده واقعی مردم جناب اقای دکتر اعلمی خودتون بهتر از همه میدونید اینا نماینده نیستن که! به نظر بنده یک مشت آدم ضعیف و ترسو(البته اقلیتی است که فکر می کنم دوره بعدی اگه باشه!!! اینا هم خانه نشینن)با آرزوی سلامتی رای شما دوستدار شما
فرستنده : کارشناس تاریخ ارسال : 1388/10/26
       • البته كارهاي شما و خدمات شما در قلب ماست اعلمي عزيز من به نوبه خود به وجودت افتخار مي كنم.
فرستنده : جلال مرزبان تاریخ ارسال : 1388/10/24
       • این مسلم است که مجلسی که سعی داشت توهین به مقدساتش را در بوق کرنا کند نگران از دست دادن موقعیت خودش است . ترس محرک اصلی رفتار آنهاست . آنها از مرده و زنده می ترسند . از پیامک و اینترنت و ستلایت گرفته تا رنگ و نوشته و سکوت . تمام این سالها کوشیده اند واقعیت را تحریف کنند . آنها خبره ترین تحریف کننده ها هستند و با جادوی سیاه صدا و سیمایشان سعی در شستشوی مغزی مخاطبانشان دارند . ولی ایمان دارم که جهالت تاب مقاومت در برابر خرد را ندارد حتی اگر تیغ در دست ...باشد .
فرستنده : جاوید تاریخ ارسال : 1388/10/22
پاسخ به شما :
       • با سلام خدمت آقای اعلمی جناب آقای اعلمی میخواستم از شما بپرسم اگر شما جای آقای موسوی بودید، بعد از انتخابات چه عکس العملی را نشان میدادید.
فرستنده : محمد ب تاریخ ارسال : 1388/10/21
پاسخ به شما : سلام، فعلا که جای کسی نیستم!
       • جناب مدیر سایت، اگر خسته تان نمیکند ،لطفا این کامنت را هم نمایش دهید. با سلام خدمت همه آزاداندیشان و علی الخصوص استاد عزیزم اقای اعلمی جناب اقای اعلمی پس از مشاهده نظرات مختلفی که در این سایت عنوان شده بود ،لازم دیدم متن زیر را که برگرفته از مقاله اقای ایدین بیگلر میباشد ،جهت روشن شدن افکار خوانندگان عزیز ارائه نمایم: هشتاد و اندی سال است که آذربایجان به تحلیل می رود ، ماهی سیاه کوچولیش را غرق می کنند، شهریارش را تهدید و تبعید می کنند، صدای بولود قاراچورلو و دکتر ذهتابی اش را خفه می کنند، استاندارش آذربایجان را یونجه خوار معرفی می کند ،ماهی صفت تحقیرش می کند، جنبش خلق مسلمان اش را سرکوب می کنند ، کتابهای درسی اش را در میدان دانشسرای تبریز می سوزانند، از شریعتمداری اش اعتراف می گیرند، مراسم قلعه بابک را سرکوب می کنند، حجه السلام عظیمی قدیم را بارها محکوم به حبس و تبعید می کنند، برای سعید متین پور حکم هشت سال زندان می دهند. مجله وزین دیلماج و روزنامه نوید آذربایجان را تعطیل می کنند، اعلمی اش را رد صلاحیت می کنند ، نیروی کار ، سرمایه و فکر، آذربایجان غنی و ثروتمند در اثر فقر اقتصادی به خارج از آذربایجان مهاجرت می کند. شهرهای آذربایجان پر از روستاییانی می شود که روستاهای مخروبه را برای قوتی نان سمت شهرها ترک می کنند و امروز با دردهای روزانه خود دست به گریبانند. حتی زبان مادری ترکی را که با آن می توانست همچون دوران مشروطیت ملانصرالدین و هوپ هوپ نامه خلق کند از دست آذربایجانی می گیرند. و نتیجه اینکه تهرانی زبان مادری ترکها را بازیچه تفریحات خود می کند تا جوان بیچاره آذربایجانی را که از زبان و فرهنگ و تاریخ خود محروم کرده است دچار عدم اعتماد به نفس و انزوا بکند. آنزمان ای تهرانی ، ای مرکز نشین کجا بودی؟ آنزمان برایت آذربایجان بی زبان بهتر بود تا حکومتهای پهلوی و ... به چپاولش بپردازند ، اما امروز آذربایجان زبان دراز می خواهی؟ چرا آنزمان که زبان آذربایجانی را از حلقومش در می آوردند تا ایرانی یکپارچه ، یکزبان و آریایی داشته باشیم در کنارش نبودی؟ آنزمان که آذربایجان می خواست مقتدر و سر بلند باشد و ابزار رشدش را می گرفتند و به او می گفتند زمان صحبت از زبان مادری گذشته ، ما همه ایرانی هستیم و زبان فارسی عامل وحدت ماست (از سخنان آقای خاتمی) ، از هویت و عزت آذربایجانی دفاع نکردی؟ چرا از سکوت چند م
فرستنده : رازیگر تاریخ ارسال : 1388/10/20
پاسخ به شما : سلام، لطفا کوتاهتر بنویسید تا پیامتان ناقص منتشر نشود.ضمنا تقاضای ما از شما دوستان این است که بجای دامن زدن به اختلافات زبانی و قومی و نیز متهم کردن تهرانیان و یا سایر هموطنانمان که اغلب خود نیز قربانی تبعیض ها و حق کشی ها هستند ، نقطه نظرات و مطالبات قانونی و فطری خود را بزبانی مناسب و اثباتی بیان نمائید.باور کنید که این روش شما جز ایجاد بدبینی و تولید نفرت علیه مردم آذربایجان و ایجاد شکاف میان مردم حاصل دیگری ندارد!
       • آقای اعلمی عزیز تو را به تمام مقدسات این چنین حرف نزن از طرفی کدام گل را دیگر اصلاح طلبان و باصطلاح رهبران جنبش سبز به سر مردم و جنبش زده اند که بنده کوتاهی کرده ام!؟ ایکاش یکنفر پیدا می شد و مبانی جنبش سبز را برای من و دیگران تشریح می کرد تا امکان داوری در مورد مواضع بنده هم میسر می گردید.موفق باشید من شما را آدم عاقلی می دانم شما دارای شعور سیاسی بالایی هستید و از آنجایی که جدیدا بسیاری از کلیپ های شما را از youtube دانلود کردم شما را آدم با سواد و با قدرت کلام بالا می دانم(شبیه آقاب تاجزاده) من اصلا با اصلاح طلب یا اصولگرا کار ندارم ظلم را از هر گروهی درست نمی دانم حالا به هر بهانه ای باشد اما در حال حاضر دروغ و جنایت را می بینم ای کاش با تلاشهای شما و من و همه و همه این کشور درست شود در ضمن برخی از مطالب شما رو در http://cya100.vov.ir/ قرار می دم البته با ذکر منبع
فرستنده : reza تاریخ ارسال : 1388/10/20
پاسخ به شما :
       • http://www.whopopular.com/Akbar-Alami آذرباجانین ایگید اوغلونا سس وئرین
فرستنده : نوید تاریخ ارسال : 1388/10/20
       • سلام و خسته نباشید. آقای اعلمی.وضعیت جامعه از زمانی که شما در مجلس بودید بدتر شده.هم حکومت هم فیلتر استصوابی نگهبان قانون اساسی وهم مردم.حالا چه امیدی برای ازادی واحقاق حقوق این ملت اکثریت رو به عقب هست؟؟؟ مثالا من از شهری هستم که شما فرماندارش بودین.الان مدانید نماینده ما کیه؟ ایشان قبلا در وزارت اط بودند. قبل از او اقای ن.از اصلاحات بود و قبل از او م.از راست سنتی معتدل بود. یعنی شهر ما تا به حال چنین نماینده افراطی ونماینده ... نه مردم نداشته.دفعه بعد هم حتما بدتر میشه.یعنی مردم هم مستحیل در زروزور وتــــزویر شده اند.
فرستنده : علی تاریخ ارسال : 1388/10/20
پاسخ به شما :
       • تظاهرات نمایندگان مجلس فقط یک کارکاتور تلخ است.
فرستنده : بی نام تاریخ ارسال : 1388/10/19
       • بعد از انتخابات هم عده ايي از نمايندگان از مقام رهبري حمايت و از معترضين به نتيجه انتخابات اعلام انزجار كرده بودند. همون موقع من تو سايت تابناك نظري گذاشتم مبني بر اينكه آيا اينا نمايندگان مردم هستند يا رهبر و به زبان ساده تر كسي كه مقام اول مملكت . قدرتمنترين فرد كشور است نياز به حمايت داره يا مردمي كه دلشون خوشه به نمايندگاني كه انتخاب ميكنند كه حقشون رو احقاق كنند كه درج نشد. بعد از وقايع 18 تير هيچگاه نمايندگان مردم هيچ اعتراضي به اتفاقات اسفناكي كه در كوي دانشگاه رخ داد نكرند و هيچكدام از شخصيتهاي دولتي كه مقامي داشتند. وقتي عده ايي جوان دانشجو كه ار بهترينها و باهوشترينهاي اين مملكت هستند به آن طرز فجيع مورد حتاكي قرار گرفتند. و در تمام جريانات بعد از انتخابات وقتي حرمت انسانيت شكسته شد كسي اعتراضي نكرد.اينا نمايندگان مردم نيستند هيچگاه هم نبودند. بازم براي اين مردم كه اينقدر بي پناه هستند و تنها دلم ميسوزه. اميدوارم صبر خدا سر برسه!!!!!
فرستنده : شبنم تاریخ ارسال : 1388/10/19
       • قارداشلاریم الییا بیللر بوردا رای لارین آقای اعلمی بوردا ورسینلر صلاحیت دا یوخدی http://www.whopopular.com/Akbar-Alami
فرستنده : ali تاریخ ارسال : 1388/10/19
       • شش ماه پیش میلیون ها نفراز مردم ایران به خیابان ها آمدند تا حق پایمال شده خود در انتخابات ... را مطالبه کنند و به تحقیر و توهین مستمر ملت توسط حکومت اعتراض نمایند. دستگاه های ... و ... به این مطالبات آرام و مسالمت آمیز، با خشونت و قساوت پاسخ دادند و کوشیدند از حضورمردم در فضای عمومی جلوگیری کنند و جنبش سبز را مرتبط با کشورهای بیگانه و سیاست دولت های غربی معرفی کنند. تمامیت طلبان تصور می کردند با سرکوب خونین این قیام قانونی، می توان حرکت اعتراضی مردم را همچون گذشته متوقف کرد، اما به رغم همه محاسبات، آتش آگاهی افروخته تر و آهنگ اصلاحات رساتر شد وجنبش را روز به روز بالنده تر و بارورتر ساخت. درگذشت فقیه عالیقدر آیت الله منتظری که در پنج دهه گذشته، به خصوص شش ماهه اخیراز حقوق اساسی ملت دفاعی جانانه کرده بود و اینک در حساس ترین شرایط آنان را ترک می کرد، چون "رهبر معنوی جنبش" درخشید و جان تازه ای به جنبش بخشید و ظلم هائی که بر او رفته بود زبانه های خشم ملت را در آستانه ماه محرم، ماه حق طلبی و قیام علیه استبداد و ستم، بلندتر کرد. اعتراضات مردم، طبق سنت طولانی تاریخ در فرهنگ تشیع، در روز عاشورا به اوج خود رسید و ملت آگاه با درس گرفتن از پیام حسینی ظلم زمانه را نشانه گرفت. استبداد ... که مشروعیت خود را با خشونت و کشتار مردم در روز عاشورا پاک از دست داده بود، از ترفندی نخ نما شده برای تحریک احساسات دینی مردم استفاده کرد و به کمک صدا و سیمای دولتی و بسیج همه نیروهای تحت فرمان کوشید صحنه قیام را وارونه کرده جنبش سبز را متهم به توهین به مقدسات و انکار اعتقادات دینی نماید و با آماج حمله قرار دادن رهبران و چهره های شاخص جنبش سبز و دستگیری احتمالی آنان، این حرکت را به گمان خود به کلی خاموش سازد. پوشیده نیست که بخشهای ا فراطی حاکمیت ایران به این دلیل به خونریزی و خشونت متوسل می شوند که خود را فاقد پایگاه وسیع اجتماعی و آینده امن می دانند. آنها می خواهند رویارویی نهایی و"روز واقعه "را تسریع کنند تا هم نیروهای مردد درون حاکمیت را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند، هم نیروی عظیم مردمی و خواستاران دموکراسی و حقوق مدنی و سیاسی را به شورشیانی خشونت ورز تقلیل دهند . عملکرد این رژیم، اقشار بسیار متنوعی از جوانان، زنان، گروه های قومی و مذهبی، روشنفکران، روحانیون، دانشگاهیان، کارگران و فعالان سیاسی را به شدت آزرده
فرستنده : ali تاریخ ارسال : 1388/10/19
پاسخ به شما :
       • آقای اعلمی از شما متشکرم. با این وجود من به نوشتن در سایت شما ادامه می‌دهم تا اینکه عقایدمان را بتوانیم به هم نزدیکتر کنیم (من تا چهار روز دیگر امتحانات پایان ترم دارم و نمی‌دانم در سایت شما چی کار می‌کنم.). من اصلا دوست ندارم که شما به سبزها بپیوندید. چون باید یکی باشد که از ما انتقاد کند. و من میدانم که انتقادهای شما از روی دلسوزی و برادرانه است ونه از روی دشمنی. من حتی انتقادهای دشمنانه را میپذریم، چون میدانم دشمن دانا به از دوست نادان است. فقط میترسم که جنبش سبز ما در چاه "دوستان نادانش" بیفتد و به خشونت کشیده شود. البته ما با تمام قدرت جلوی آن را خواهیم گرفت. با تشکر ازشما. تا پیروزی
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/10/19
       • آقا-خانم مدیر، من نمی دانم شما چه چیزی را می خواهید به من اثبات کنید. اگر جستجویی در سایتهای ما بکنید، متوجه می شوید که ما سبزها حداقل ادعای دموکراسی و آزادیخواهی (از تک تک جنبه های ان) را داریم. حالا اگر عده‌ای مطالبی توهین امیز می نویسند حتما سبز نیستند بلکه دارند خودشان را به ما میچسبانند. این مسئله را هم یاداوری کنم که اینجور افراد اکثرا سن و سال خورده هستند. در حالی که جوانهای سبز (که جمعیت به اکثریت غالب آن را تشکیل میدهند) اینگونه فکر نمیکنند. به نظر خود بنده هم آقای اعلمی از این جنبش حمایت میکنند، هرچند عضو این جنبش نیستند. اگر ایشان یک جواب کوتاه هم برای برای سخنان بنده بنویسند خوشحال میشوم.
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/10/19
پاسخ به شما : آقا پیمان عزیز شما به راه خود ادمه دهید بنده نیز کماکان به روش خود عمل می کنم. مهم این است که حاصل همه تلاش ها معطوف به حفظ کرامت و ارزش انسانی و تحقق آزادی های فطری، استیفای حقوق ملت و حق حاکمیت ملت بر سرنوشت خود باشد. البته بروش کاملا مدنی و مسالمت آمیز و با استفاده از همه ظرفیت های قانونی
       • با سلامی دوباره خدمت برادر گرانقدرم اعلمی.سوالات زیادی،جماعت ناآگاه و جو زده،از جنابعالی از این جنبش مسخره فاشیستی سبز از شما می پرسند.بهتر است هر چه زودتر پستی را به آن اختصاص دهید تا خیالشان راحت شود.این را در رویا می بینند که با این سبز به هدف میرسند.ولی از یاد برده اند که حکومت قبل از اینها،دست سردسته های جنبش بوده.چه کردند؟ البته حق دارند.آقایان چنان تبلیغاتی کرده اند که دوباره جو زدگی بر جوانان دیگر نقاط ایران(سوگل های ایران: تهران و اصفهان و...)حاکم شده. مسئله بعدی:انگار شخصی با اسم مستعار یاشار خدمت شما توهین نموده.نمیدانم این فرد چه نوشته،ولی اعلمی بزرگوار از سخنان اینگونه جوانان خشن آذربایجان نرنجید.به آنها تا این حد حق بدهید که عقده هایشان را در جایی که حتی روزنه کوچکی وجود داشته باشد خالی کنند[البته توهین به شما را شایسته نمیدانم].شما که بهتر میدانید چقدر در طول تاریخ در حق آذربایجان ظلم کرده اند.من تجزیه طلبی را امری شایسته نمیبینم.ولی به آنها حق میدهم.چون خود اینها امر تجزیه طلبی را گسترش داده اند.هر زمان مردم آذربایجان خواست حرفی زند،فورا مهر تجزیه طلبی بر پیشینانی آنها زدند. در آن بالا خدایی هست و شاهد است.قیامتی هست و خداوند حاکم است.و وقتی علی(ع) را به یاد می آوریم میبینیم که تاریخ تکرار میشود و خواهد شد.علی(ع) حق بود ولی همیشه مظلوم واقع شد.پس برادرم نهراسید.همیشه چنین بوده که کسانیکه سخن حق را گفته اند از همه جا رانده شده اند.در پایان خواهشی دارم:آقای اعلمی تو را به خدا نگویید که برای آذربایجان چنین کردم و آنها کاری نکردند.تو را به خدا پیش دیگران این مظلوم را روسیاه نکنید.وقتی به آذربایجان فکرمیکنم اشک از چشمانم جاری میشود.تو را به خدا منت بر سر مظلوم نگذارید.
فرستنده : اکبر تاریخ ارسال : 1388/10/19
       • آقای اعلمی در مورد تظاهرات نمایندگان مجلس با شما کاملا موافقم. جالب اینجاست که بسیاری از نمایندگان مجلس در این تظاهرات کفن پوش شده بودند. آن هم فقط به خاطر حمایت از یک "شخص خاص". من نمی‌دانم اینها نمایندگان مردم هستند و یا نمایندگان آن شخص خاص؟؟؟؟؟؟ من این جملات را هم در سایت الف نوشتم ولی انها درجش نکردند. در عوض این سایت فحاشیهای یک طیف خاص را کاملا درج می‌کند. آقای اعلمی، اگر می‌توانید این حرفهای من را به گوش آن نمایندگان برسانید. یکی باید حرفهای ما را به گوش بقیه برساند!
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/10/19
       • آقای اعلمی مبانی جنبش سبز عبارت هستند از ازادی خواهی و دموکراسی. و این میسر نیست جز برابری تک تک اشخاص جامعه (بدون استثنا) فارغ از مذهب، قومیت، نژاد و یا جنسیت. این را هرکسی می‌تواند درک کند.
فرستنده : پیمان تاریخ ارسال : 1388/10/19
پاسخ به شما : مدیرسایت: اگر مبانی جنبش سبز همین هاست که شما نوشته اید در این صورت چرا بعضی از تازه به دوران رسیده ها که حتی ازنوشتن نام خود در پای نظراتشان هم دریغ می ورزند، آقای اعلمی را به عدم حمایت از جنبش متهم می کنند، در حالیکه ایشان حداقل 20 سال است که در مقالات، سخنرانی ها و نطق هایشان بر ضرورت تحقق آزادی خواهی و دموکراسی و استیفاء حقوق همه جانبه مردم تاکید می کنند!
       • سلام آقاي اعلمي 1) لطفا نظرتون رو در مورد استعفاي آقاي روح الله حسينيان بيان بفرمائيد.(البته در صورت تمايل) 2) آيا اين امكان براي جنابعالي وجود داره تحليلي در مورد عملكرد مجلس ششم و هفتم و هشتم ارائه بدهيد؟ ممنون از جنابعالي
فرستنده : محمد جواد تاریخ ارسال : 1388/10/19
پاسخ به شما : مدیرسایت: سلام، پست بعدی (احتمالا روز نوشت امشب) مربوط به استعفای حسینیان است.
       • با سلام آقای اعلمی با تمام ارادتی که نسبت به شما دارم از شما خواهش می کنم که نظرات خود را نسبت به جنبش سبز ملت ایران بیان کنید شما در یکی از نامه هایتان به رهبری انقلاب بارها و بارها صحبت از تائید شدگان باند قدرت وثروت توسط شورای نگهبان کردید آیا در دوره های قبل حضرت عالی نیز جز سوگلی ها نبودید که تائید می شدید یا شما در مو قعیتی استثنا ئی قرار داشتید من نیز مانندشما بانظارت استصوابی که دارد ریشه جمهورویت نظام را میکند مخالفم ولی متصل کردن همه کسانی که توسط این شورا به اصطلاح نکهبان قانون اساسی تائید میشوند با نهاد های قدرت وثروت ازطرف شما را نمی پذیرم بنظر من شما هم می توانستید با حفظ نظرات خود با همراهی با این جنبش درتحقق آرمان جوانانی که با85 درصد حضور خود با وجود واقعیت های موجود در جامعه از کوچکترین روزنه های امید برای اصلاح امورشان استفاده می کنند بپیوندید
فرستنده : ناسناس تاریخ ارسال : 1388/10/18
پاسخ به شما : سلام، دوست عزیز در جمهوری اسلامی افراد معدودی می توانند وزیر، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه، دادستان کل، عضو مجمع تشخیص مصلحت، عضو شورای انقلاب فرهنگی، رئیس مجلس، عضو خبرگان هبری و...بشوند شما نامش را سوگلی های نظام نمی گذارید هرچه دلتان می خواهد بنامید. در مجلس ششم هم بدلیل شرایط پیش آمده اغلب شرکت کنندگان در انتخابات را تائید کردند بنده نیز یکی از آنها! در مجلس هفتم هم از حساسیت های احتمالی در حوزه انتخابیه ام و آذربایجان بیم داشتند و بدلیل کاهش مشارکت مردم و جوسازی ها و کارشکنی هائی که علیه بنده صورت گرفت گمان نمی کردند که در انتخابات رای لازم را بیاورم، به همین سبب پس از رد صلاحیت اولیه دوباره تجدید نظر کرده و تائیدم کردند. وانگهی با توجه به سلطه کامل نمایندگان همسو با شورای نگهبان در مجلس، هرگز گمان نمی کردند که به تنهائی قادر به ایفای وظایف نمایندگی باشم از اینرو وقتی که نتیجه عکس گرفتند، هم در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری رد صلاحیت شدم و هم در انتخابات مجلس هشتم. حال اگر از نظر شما بنده نیز جزء سوگلی ها هستم، حرجی نیست! از طرفی کدام گل را دیگر اصلاح طلبان و باصطلاح رهبران جنبش سبز به سر مردم و جنبش زده اند که بنده کوتاهی کرده ام!؟ ایکاش یکنفر پیدا می شد و مبانی جنبش سبز را برای من و دیگران تشریح می کرد تا امکان داوری در مورد مواضع بنده هم میسر می گردید.موفق باشید
       • با سلام و عرض ارادت.انسانهای بزرگ همیشه در قلب ملتهای خود جای دارند.اگر چه این ملتها در تنگنا قرار گرفته باشند.ولی روزی به هدف بزرگ که همان حقیقت باشند خواهند رسید.
فرستنده : فرهنگی تاریخ ارسال : 1388/10/18
       • سلام بعد از انتشار مطلب فیلم راهپیمائی نمایندگان مجلس و توضیحات کوتاه ما! امروز حسينيان از نمايندگي مجلس استعفا كرد امروز مي‌بينيم ده‌ها نشريه با حمايت بيت‌المال تمام ارزش‌هاي اخلاقي و سياسي امت حزب‌الله را زير ضربات خود گرفته‌اند. وقتي از ريشه‌ اينها تحقيق مي‌شود مي‌بينيم هر دسته‌اي از اينها از دفتر يكي از مسئولان جمهوري اسلامي سيراب مي‌گردند.
فرستنده : امیر تاریخ ارسال : 1388/10/18
       • با سلام و خسته نباشید. حقیقت برای همیشه پشت پرده نمی ماند و اگر آنها مورد توجه خدایگان زمین اند و شما نماینده شجاع ما مورد عنایت خداوند آسمانها هستید. و فقط خداوند برای بندگانش کافی هست. درود بر شما
فرستنده : بی نام تاریخ ارسال : 1388/10/17
نظر شما
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :  
متن نظر :