jenabe alami salam arz mikonam va eyde fetro khedmate shoma va khanevadeye mohtaram va modiriyate mohtaram va hamkaraneton tanrik arz mikonam
khaheshi dashtam az mahzareton dar sorate emkan matalebi ke dar jarayed dar morede shoma va aghaye dahmarde ostandare sistan va balochestan bod ro dar sayteton gharar dahid be oumide irani abad ke erezoye har iranist
movafagh va mooayad bashid.
ارسال کننده reza, در تاریخ 12 مهر 1387 ساعت 22:13
*به امیدروزی که انتخابات آزاد برگزارگردد تاهمه از نعمت آزادی انتخاب برخوردار باشیم وشمادر مسند خدمت صادقانه به ملت اذربایجان وزبان گویای مظلومان باشید .راستی اقای اعلمی درصورت تمایل حضورتان رادر تبریزدر وبلاگ اطلاع وجایی را برای ملاقات دوستان مشخص فرمایید تا از نعمت حضورتان بیشتر بهره جوییم.میبوسمتان
پورحسن عزیز اطمینان دارم که تلفن مرا در اختیار دارید و اگر هم نداشته باشید دسترسی به آن ساده است و در بخش زندگی نامه قید شده است. تصور می کنم ساده ترین روش برای آگاهی از حضورم در تبریز تماس تلفنی است.موفق باشید.
*با سلام آقاي اعلمي متاسفانه چون نتواستم منظورم را خوب بيان كنيم متاسفانه دجار سو تفاهم شديد
من نگفتم كه ما مديون شهدا و جانبازان نيستيم يا نبايد براي انها سهميه اي در نظر گرفت بلكه منظور من اين بود كه تا به كي بايد اين سهميه ها ادامه يابد هر چند كه اين سهميه ها جاي پدر يا پسر شهيد يا يك عضو ناقص را نمي دهد . ايا كسانيكه به جبهه هاي حق عليه باطل رفتن براي گرفتن سهميه بود يا براي براي برقراري عدل و عدالت ؟ ايا بسياري از كسانيكه حتي با در صد جانبازي پايين صاحب شغل و مقام هاي انچناني با كمترين سواد و دانش شده اند و اكنون گذشته خود را فراموش كرده و مدعي دائمي بر ارث و ميراث اين مرز و بوم را دارند زحمات شهيداني را كه حتي خانواده هايشان حاضر نشده اند از بنياد شهيد سهميه بگيرند بر باد نداده اند ؟
اصلا مگر جنگ و دفاع از ناموس وظيفه شرعي ،عرفي و ملي هر شخص نيست ؟؟؟ ايا اگر خداي ناكرده امروز جنگي رخ دهد من و امثال من بايد بگويم برويم جبهه تا اقواممان سهميه بگيرند؟؟؟
ايا هموطنان ارمني و ساير اقليت هاي ديني كه در هنگام جنگ و در حين سربازي شهيد شده اند سهميه مي گيرند (البته من اطلاعي ندارم )؟؟؟
ايا جنگيدن به خاطر ناموس ادعا دارد ؟
همچنان كه اول هم گفتم كساني كه براي حفظ ناموس و شرف و عزت كشور ايران جان خود را نثار كرده اند ما را براي هميشه مديون خود كرده اند ۀ اما اين را هم بپذيريم كه افراط در هر كاري خوب نيست
در اين مملكت كه همه از مشكلات اقتصادي فراوان رنج مي برند تبعيض قائل شدن بين عده اي نه تنها خوب نيست بلكه زشت و ناپسند است . اميدوارم كه موفق باشيد
در ضمن يك خواهشي هم دارم و اينكه انتصابات رياست جمهوري اينده را دراين سايت به چالش بگذاريد و اينكه تا كي ما جوانان بايد شاهد اينگونه انتصابات باشيم
با تشكر
اعلمی:سلام - یادداشت پیشین شما کاملا گویا بود و هیچگونه سوء تفاهمی هم پیش نیامد اگر پاسخ مرا بدقت خوانده باشید پاسخ این شبهه خود را هم دریافت خواهید کرد. موفق باشید.
ارسال کننده موسوي, در تاریخ 02 مهر 1387 ساعت 22:51
*باعرض سلام و قبولی طاعات خدمت آقای دکتر اعلمی تنها حامی مردم آذربایجان
نظر شمادر مورد آینده اصلاحات اقتصادی چیست آیا دکتر احمدی نژاد در این مورد موفق خواهد شد
با تشکر
به امید آیندهای درخشان برای مردم آذربایجان
ارسال کننده ی.ج, در تاریخ 29 شهريور 1387 ساعت 13:22
*با سلام جناب آقاي اعلمي
اگر در زمان جنگ عده اي معدود از سپاهيان جان بر كف ادعاي نامربوط داشتند اكنون بعد از گذشت سالها از جنگ افرادي ادعاي خدايي در اين مملكت را دارند. اكنون در اين كشور انواع سهميه ها و انواع رانت هاي قانوني كه خود دولت مردان عزيز براي اين گونه افراد قائل شده اند كه ديگر نيازي به درگيري با اشخاصي چون شما نيست!!
به عنوان مثال 1- سهميه خانواده شهدا ،ايثارگران و جانبازان و البته بسيجيان نو ظهور در كنكور و استخدام ادارات
2- تخصيص اعتبارات ويژه براي خانواده هاي در خصوص تهيه مسكن و غيره
البته توضيح اين مطلب ضروري مي نمايد كه خداي ناكرده بنده هيچ دشمني و خصومتي با عزيزان ذكر شده ندارم و شرمنده همه شهيدان و ايثارگران و جانبازان هستم اما... سوالي كه در اينجا برايم پيش آمده و اميدوارم شما بنده را در اين مورد ياري فرماييد
1- اختصاص سهميه تا كي بايد ادامه يابد (مثلاً اگر شهيدي سه فرزند داشته باشد بايد به همه آنها سهميه دانشگاه - استخدام و غيره داد..)به قولي چند نسل ادامه خواهد داشت
2- آيا دراختصاص سهميه افراط صورت نگرفته است ؟؟
چند نفر از يك خانواده مي توانند از اين سهميه ها اسشتفاده كنند
3- گناه فرزندي كه پدرش طي يك تصادف كشته شده چيست ؟؟؟ بر فرض اينكه ديه را هم كامل گرفته باشد
؟آيا اين عين ظلم نيست ؟؟
اعلمی: سلام ، در مورد اختصاص سهمیه کنکور و اعطای امتیازات مشابه با آن به بسیجیان جبهه ندیده ای که تنها تفاوتشان با دیگران فعالیت در پایگاههای بسیج و نیروی مقاومت می باشد و بقول شما نوظهور ،با شما کاملا موافقم و معتقدم که اختصاص چنین سهمیه ای و سایر سهمیه ها به آنها مصداق تبعیض ناروا و تضییع حقوق سایر اقشار است اما در مورد رزمندگان ،جانبازان ،خانواده های شهدا و اسرا با شما اختلاف نظر دارم و اگر تبعیض هم تلقی شود آنرا تبعیض روا می دانم.
کسانی که برای دفاع از تمامیت ارضی و نوامیس ملت ، رفاه و آسایش و جان خود را بخاطر جامعه در طبق اخلاص نهاده و آنرا پیشکش مردم و کشور خود نموده اند ،قطعا بدون کوچکترین چشمداشتی به این کار تن داده و هرگز به این نمی اندیشیدند که ممکن است خود و یا خانواده اشان روزگاری از برخی امتیازات ناشی از این اقدام ایثار گرانه خویش برخوردار شوند. قهرا جان نثاری این جماعت بخاطر ملک و ملت و اعتقاداتشان ،برای دولت و جامعه تعهد آور است و عدم انتظار آنان هم نمی تواند مانع از انجام وظایف دولت و جامعه در قبال چنین افرادی شود . عقل و عرف نیز ایجاب می کند که دولت و جامعه بنوعی مراتب قدردانی خود نسبت به ایثارگران را ابراز کرده و بنحوی فرصت های از دست رفته چنین اشخاصی را جبران نمایند ،این امر در اغلب کشورهائی که گرفتار جنگ و انقلاب بوده اند (روسیه ، الجزایر ،فرانسه ،کره و...)رایج است و البته ممکن است نوع امتیازاتی که برای ایثارگران و رزمندگان و یا خانواده های آنان در نظر گرفته می شود ،متفاوت باشد.
گفتنی است که طبق قانون اختصاص سهمیه کنکور برای ایثارگران مذکور ،افزون بر ظرفیت دانشگاه هاست.
از طرفی حداقل تا آنجا که می دان با وجود اینکه در قانون پیش بینی شده است که استخدام ایثارگران در اولویت می باشد ،عملا این قانون مورد توجه واقع نمی شد و بخش عمده ایثارگران هدف مصداق آش نخورده و دهان سوخته بودند!موفق و سربلند باشید
ارسال کننده موسوي, در تاریخ 29 شهريور 1387 ساعت 11:56
*رادیکالیسم هرگز موفق نبوده
طاعاتتان قبول
*با سلام،
خدمت سعیده خانم عرض کنم که منظور از 'آخرین راه'
آخرین اولویت در انجام یک کار است نه آخرین جاده ویا خیابان.مثلا کتک زدن کار خوبی نیست واولویت
آخر در یک مشاجره است ولی بعضا تنها راه است.
سعی در غلط گیری و به سخره گرفتن هم آخرین راه فهمیدن یک عبارت است وقبل ازآن فکر کردن در مورد
معنی اصلی،راه بهتری است!
ارسال کننده م.م, در تاریخ 28 شهريور 1387 ساعت 12:13
*سلام آقاى اعلمي عزيز
كشتگاه بزرگ تاريخ ،همواره بهار و خزاني داشته است
گشتگاه بسيار پر معني و باردار تاريخ ، همواره از بهارها و خزانهايي عبور مي كند . واقعيّت چنين است ، امّا حكمت و مشيت خداوندي چيست كه جريان تاريخ چنين باشد ؟ يعني تاريخي كه ما پشت سر گذاشته ايم ، فراز و نشيب هايي ديده است ،بهارهايي ديده است و خزان ها يي ، مخصو صآ با نظر به فرو رفتن انسانها در ظلمت جهل و تيره روزي و بروز مكتبها و مهتقدات نجات بخش و تمدنها و فرهنگ هاى روشنگر . اين كه چرا اعلمي جان جريان تاريخ چنين بوده است ، آيا متوليشان خودمان بوديم، يا حكمت اللهي است. پس نيازمند انديشه ها و احساس هاي برين است .{ يعني اگر اندوه ها درون ما را تصفيه نكند ، شادي ها به ما لذت نمي بخشد.}
ارسال کننده MOSA, در تاریخ 28 شهريور 1387 ساعت 08:30
*با عرض سلام جناب آقای دکتر
آقای دکتر این که شما برای جنتی وامثالهم که تشنه قدرت هستند دردسر ساز هستید شکی نیست ولی به نظر من این آقایان به خاطر اینکه رای خاتمی را با توجه به اختلافاتی که در بین این به اصطلاح اصولگرایان هست بشکنند احتمال زیاد دارد که به شما صلاحیت بدهند پس شما اگر ممکن است با ایجاد یک حزب قانونی با یک افکار جدید فعالیت خود راشروع کنید .همه ممی دانیم که خاتمی هیچ پشتوانه جدید فکری ندارد فکر او درسال 76 جدید بود ودر سال80 با کم شدن آرا ءش نشان داد که کهنه شده است واینک نیز باید به موزه برود .اگر خاتمی الآن ذره ای محبوبیت دارد آن به خاطر فکرش نیست بکه این احمدی نژاد بود که روی او را سفید کرد والا اگر در سال 84 کسی مثل معین رای می آورد قطعا از خاتمی الان به عنوان یک رئیس جمهور چاخان یاد می کردند.
بالاخره به نظر من شما می توانید به کمک برخی اندیشمندان علوم انسانی وروشنفکرانی که مثل خودتان صداقت دارندو دلشان به حال مملکت می سوزد (که البته شایداکثر اینهایا خانه نشین اندیا در خارج به سر می برند) با ارائه یک فکر جدیدآرائ خاموش را بیدار کرده واکثریت آراء را به خود اختصاص داده ومملکت را از این فلاکت نجات دهیدو بدون ایجاد یک حزب چنین کاری ممکن نیست والامطمئن
باشید که آرام آرام از ذهنها حذف خواهید شد ورابطه داشتن با کاربران هر چند که خیلی زیاد باشند در برابر این کار بزرگ بسیار بسیار اندکند .بالاخره همین قانون اساسی ما با وجود همه تناقضات واشکالاتش بز ظرفیتهایی داردو فعلا فقط با این ظرفیتهاست که می توان کاری کرد.
ارادتمند شما وهمه کسانی که با پاکی می زیند.
اعلمی: از لطف شما سپاسگزارم
ارسال کننده معلم, در تاریخ 28 شهريور 1387 ساعت 00:53
*آقای اعلمی عزیز جریان دوم خرداد هم بدون تریبون متولد شد. شما بهتر از من میدانید که جریان انتخابات زمانیست که مردم ناراضی این سرزمین به شدت سیاسی میشوند و هرکس با شعارهای مبتنی بر خواسته های مردم خیلی راحت میتواند آنها را بسوی خود جلب کند مضاف بر اینکه نباید از جریان قوی دانشجویی غافل شد. جمعیت دانشجویی ایران با بیش از 2 میلیون دانشجو و تشکلهای استخواندار در صورت اقناع شدن درباره مفید بودن شخص یا حرکتی قطعا با ریشه در خانواده ها و شهرها خواست خود را به حکومت تحمیل خواهد کرد. درباره گروهی که عرض کردم مشخصا منظورم بچه های تحکیم و ادوار تحکیم بود که به حامیان عبدالله نوری مشهورند. قطعا نقدهای زیادی بر این جریان و خصوصا شخص آقای نوری وارد است و من امیدوارم که شما هم وارد عرصه نقد و یا حمایت از این جریان شوید. درباره ادامه بحث با دوستان هم آقای مولازاده عزیز منظورم از توهم احمدی نژادی همه را موافق خویشتن دانستن بود که مشخصا اشاره ام به جمله شما مبنی بر 'تمام دانشمندان اسلامي وغير اسلامي بر جهان شمول بودن اين دين گواهي ميدهند' بود.دوست عزیز من هیچ تعهدی نسبت به مناسبات سیاسی ندارم چرا که خود را عضو کوچکی از جامعه مدافعان حقوق بشر ایران میدانم. زمانیکه کشور من رکورد دار اعدامها در دنیاست من هیچ احترامی برای مسئولینش (افراد مربوطه) قائل نیستم و خوشحالم که آن صدایی که در دنیا احمدی نژاد را به نقد و چالش میکشد پژواک صدای دانشجویان ما در دانشگاهها و زندانهاست! درباره مظلومیت اسلام تشیع و افیون بودن بهاییت همین بس که امسال بیش از 500 دانشجوی بهایی در همین مملکت از تحصیل محروم شدند. اموالشون ضبط میشه و ...! من فکر میکنم اگر ادیان را جدا کنیم اینجا ما شیعیان (افراد)ظالم و بهاییان مظلومند. کسی که همه زندگیش را بخاطر افکارش از دست میده ظالم نیست چراکه اصولا ابزاری برای ظلم نداره و مسلما شما که چند خط نقد ساده به دین را نشانه مظلومیت دین میدانید در زمره مظلومین قرار نمیگیرید چراکه به لطف لایحه مجازات اسلامی بناست هرکه از دین مظلوم اسلام برگردد به جرم ارتداد اعدام شود! دوست عزیز هر دینی توسط پیامبری اعلام شده و نه خود خدا. پیامبر بهاییان هم چنین ادعایی کرده. اگر قبول داریم که اصول دین تحقیقیست و اصل نبوت جزئی از اصول دین ماست پس باید بپذیریم که هرکس حق دارد بر اساس تحقیق خود بر صدق یا کذب بودن پیامبری اعتقاد بیابد وگرنه تحقیقی که از اول نتیجه آخرش تحمیلی باشد عملیست زائد. بازم میگم که من بهایی نیستم. سر کلاس هم وقتی اساتید متعصب دینی پیامبران و ادیان دیگر را به سخره میگرفتند و دانشجویان غیر مسلمان بخاطر ترس از تبلیغ دینی غیر از دین مظلوم اسلام تشیع و نمره و اخراج سکوت میکردند با همین اصل ساده که 'خوشتون میاد کسی به دین خودتون اینجوری بگه' به پشتیبانی از اونا برمیخواستم. اما چند نکته دیگه : آقا یا خانم صمدی عزیز تعصب چیز بدیست چه دینی و چه قومی چه نژادی و ... به قول قدیمیها تعصب چشم آدم را کور میکنه 2) اولدوز گرامی که فرموده بودید 'آقاي دانشجو؛دست از لجاجت بردار،تاريخ مصرف اين افكار گذشته است' تو این مملکت خیلی وقته که واسه افکار دیگران تاریخ انقضا تعیین میکنند ولی آیا این جمله را خطاب به خود میپذیرید؟ 3) و دست آخر جناب صادقی نیا: دوست گرامی پلیس قصد داره سر بچه های مردم را تو خیابون بتراشه فرقه شیطان پرست کشف میکنه. یادمه گفته بودند زنانی که موقع دستگیر شدن جیغ و داد و مقاومت میکنند تو جیبشون مواد مخدر دارند. یادم نمیره روزی که پلیس ریخت تو پارک و دختر بچه ای پرید بغل مامانش که مامان عراقیها حمله کردند و پلیس جلوی چشم وحشت زده مردم پسری را بخاطر ظاهرش زیر مشت و لگد گرفت و برد. هیچ به شباهت لباس پلیس ایران (جامه سبز و کلاه کج) به سربازان عراقی زمان جنگ دقت کردید؟ اینجاست که خون شهیدان ما پایمال میشه و زن و بچه های همون شهیدان تو خیابون طعم چکمه های کسانی زا میچشند که لباس عراقی برتن دارند و ملت را بخاطر ساده ترین حقش (پوشش) تحقیر و ضرب و شتم میکنند و دست آخر ادعای پاسداری از خون شهیدان را دارند. سوال من از همرزمهای شهدا اینه که چرا به کتک خوردن خانواده همسنگر شهیدشون هیچ واکنشی نشون نمیدند که ما همه یک خانواده ایم با یک سرنوشت ... آقای اعلمی ممنون میشم اگه نظرتون را درباره ادامه مباحث مذهبی بیان کنید.
مدیر سایت: پاسخ خود را در قالب یادداشت جدید با عنوان"ملاحظاتی پیرامون بهائیت و حقوق شهروندی" ملاحظه بفرمائید
ارسال کننده دانشجو, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 20:42
*با سلام
آقای دکتر اعلمی الان تو این مملکت من خیلی از سپاه ها رو می شناسم که از همین طریق به ثروت های بسیاری دست پیدا کرده اند. البته الان اکثر کسانی که انقلاب کرده اند یا در این دنیا نیستند یا اینکه خانه نشین شده اند
اعلمی: و خیلی ها را هم می شناسیم که هشتشان گرو نه اشان می باشد.
ارسال کننده رضا, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 15:10
*سلام آقاي اعلمي
شما افتخار ملت آذربايجان هستيد
مردم آذربايجان به داشتن مرد رشيدي مثل شما افتخار ميكند.
رد صلاحيت شدن شما در انتخابات مجلس هشتم توطئه اي بيش نبود.
آقاي اعلمي از شما يك سوال دارم
چرا تراكتورسازي در ليگ برتر تيم ندارد؟؟؟؟
استاندار قبلي ميگفتند كه ما با نماينده هاي مجلس در ارتباط هستيم زماني كه شما نماينده مجلس بوديد.
چرا؟؟؟چرا؟؟؟چرا؟؟؟
چرا 90 درصد ميگفتن پيكان مياد تبريز در روز آخر رفت قزوين؟
من اين سوال رو كردم تا نظر شما رو بدونم
ياشاسين اكبر اعلمي
ياشاسين آذربايجان
اعلمی: سلام- در مورد تیم تراکتور سازی مسئولان ورزش و فوتبال استان باید پاسخ دهند. بخشی از محصولات پیکان هم اکنون در تبریز تولید می شود که با همکاری جمعی از نمایندگان مجلس ششم پیگیرآن بودیم و در مجلس هفتم نیز طی نامه ای که بامضای اغلب نمایندگان استان برای این منظور تهیه شد ،مراتب پیگیری گردید اما متاسفانه شنیدم که در یک اقدام غیر اخلاقی یکی از نمایندگان تلاش کرد که این کار را به نام خود تمام نماید!!البته گفتنی است که بخش عمده اعتبار این شرکت از محل تسهیلات دولتی تهیه شده است اما منافع حاصل از آن به جیب افراد خاص وارد می شود.
ارسال کننده محمد, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 12:03
*با سلام
ضمن تشكر از شما كه محيطي مناسب براي بيان افكار فراهم آورده ايد،خواستم بدينوسيله ضمن انتقاد از نظرات ... آقاي دانشجو،از نقطه نظرات وروشنگريهاي آقاي مولازاده تقدير وتشكر نمايم و اميدوارم كه موفق ومؤيد باشيد.همچنين در تائيد فرمايشات جنابعالي وآقاي مولازاده،خبر زير عينا از روزنامه جمهوري اسلامي امروز نقل ميگردد:
درحالي كه بسياري از كارشناسان بر افزايش خرافه گرايي و سواستفاده از احساسات مردمي طي چند سال اخير تاكيد كرده و نسبت به تبعات خطرناك آن هشدار داده اند يك مقام ارشد نيروي انتظامي ابعاد تازه اي را از تشديد فعاليت گروه هاي « شياد » و « شيطان پرست » در سراسر ايران تشريح كرده است . اظهارات تكان دهنده اين فرمانده ارشد ناجا درحالي است كه وي هيچ اشاره اي به دليل يا دلايل بنيادين تشديد فعاليت اين گروه ها نكرده است با آن كه اين مقام نظامي در اظهارات خود تاكيد كرده كه اغلب اين گروه ها از خارج كشور هدايت مي شوند و هدف اصلي آن ها اسلام ستيزي است با اين حال در قبال اين سئوال كليدي سكوت شده كه حتي با فرض هدايت گروه هاي خرافه گرا و شيطان پرست توسط محافل بيگانه دليل اصلي گرايش بخشي از مردم و جوانان به اين گروه ها چيست و چه دليلي باعث شده است دختران و پسراني كه از كودكي در مدارس جامعه تلويزيون و... در معرض تبليغات مداوم و آموزش هاي گسترده ديني و سياسي بوده اند در برخورد با اين گروه ها جذب آن ها شوند گفته مي شود بيش از 50 فرقه و گروه تخديري (شيطان پرستي ) به ايران وارد شده كه نيمي از آنها فعال بوده و اقدام به ترجمه چاپ و توزيع قريب به توسط فردي به نام « الف » كه خارج از كشور زندگي مي كند TSM 200 عنوان كتاب در اين زمينه كرده اند . يكي از فرقه هاي انحرافي تحت عنوان هدايت مي شود. اين فرد با صهيونيست ها مرتبط است . صدها جوان در كلاس هاي او شركت كرده و در مقابل او اشك ريخته و به گناهان خود اعتراف مي كنند. همچنين فرد ديگري به نام « الف ـ ر » كه زادگاهش يكي از شهرستانهاي كشور است و داراي تعدادي مريد مي باشد و براي مراد خود حاضرند هركاري بكنند. دختران زيادي به خاطر او ازدواج نمي كنند و ادعا مي كنند او همسر عرفاني آنهاست و او نيز ادعا مي كند مرده را زنده مي كند و عمدتا در تاريكي زندگي مي كند. فرد ديگري به نام « ع ـ ي » ادعا مي كند عرش به واسطه حضور او برپاست زلزله ها را پيشگويي مي كند انرژي درماني مي كند و روزانه تعداد زيادي بيمار به وي مراجعه مي كنند!
ارسال کننده صادقي نيا, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 11:42
*با سلامو آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان در محضر حق
جناب آقای اعلمی عزیز آذربایجان و مردم غیور و فهیمشان یاد و نام سردارانی همانند شما را هیچگاه فراموش نخواهد کرد. مجلس هفتم تنها با وجود شما و امثال معدودی چون شما زینت یافته بود.
در آرزوی کشوری هستم که در آن حنجره امثال اعلمی بتواند بی دغدغه بنالد و هشدار دهد و اغیار از واهمه ان نتوانند گامی کج بردارند. چنان باد
اعلمی:از لطف شما نسبت به خود متشکرم
*سلام
يادداشت آقاي دكتر سابق بسيار جالب بود!به ويژه بخش فروش دستمال قدرت داداش كايكو!
....
مدیر سایت: بقیه نوشته شما بدلیل اینکه حاوی توهین به رئیس جمهور ،دولت و مردم بود نقطه چین شد.لطفا از نوشتن مطالب موهن و سبک خودداری بفرمائید.
ارسال کننده رضا, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 04:21
*با سلام وآرزوي قبولي طاعات وعبادات جنابعالي
1- جناب دكتر،بنده پزشكي اردبيلي هستم كه مخلص تمام آذريها وآذربايجانيها در سراسر دنيا هستم،به خصوص مردم سختكوش تبريز،و با اين نظر آقاي آذراوغلي كه نبايد بحث اردبيل و تبريز مطرح گردد،كاملا موافقم.بنده با شناخت نزديكي كه از مهندس علي دائي دارم،مطمئنم كه چنين منظوري نداشته وپخش اين كليپ توطئه اي هدفمند است.آدم گاهي شايد از برادر خود هم لحظه اي عصباني شده و بد بگويد،ولي اين دليل بر كينه وعداوت نيست.
دشمنان خيالشان راحت باشد،تبريز،اردبيل،اروميه و زنجان ،پرچمداران اتحاد آذريها در كشور عزيزمان ايران هستند.
2- خاطرات شما بسيار شيرين وجالب والبته آموزنده است!بچه كه بوديم يادم ميايد كه ميگفتند در مغان فرماندار شجاعي آمده است كه خيليها از ترسش در سوراخ موش قايم شده اند!
تحليلها واشاره هاي شما هم كه واقعا حرف نداره و برايم بسيار عجيب است كه چرا روزنامه هاي مدعي روشنگري از آن استفاده نميكنند؟آيا اگر شما هم ...بوديد اين برخورد را ميكردند؟البته خدارا شكر شما در دل مردم جا داريد و آنها بايد منت بكشند كه مطالب شما را چاپ كنند.
3- مطالب همكار سابقمان(دكتر سابق)!!نيز شيرين و قابل تقدير است!
4- از همشهري گرانقدرم،آقاي دكتر مولازاده هم به خاطر تعصب ديني شان سپاسگزارم،قطعا با وجود اين عزيزان وحضرتعالي،جلوي بسياري از نظرات التقاطي گرفته خواهد شد.اميدوارم كه جنابعالي وايشان كه در حال ادامه تحصيل در مقطع جديدي هستند در تمام مراحل زندگيتان موفق ومؤيد باشيد.بخصوص كه وي نمونه يك آذربايجاني كامل است(متولد اردبيل،بزرگ شده تبريزوچندين سال سكونت در اروميه وزنجان)!
در پايان ميخواهم سنت شكني كنم و بنده ،خاطره اي از شما در سخنراني ايام انتخابات رياست جمهوري كه اردبيل تشريف آورده بوديد بيان كنم:
بعد از سخنراني شيوايتان در دانشگاه محقق اردبيلي كه با استقبال گرم دانشجويان مواجه شد،طبيعي بود كه برخي اراذل واوباش سياسي از اين اتفاق ناراحت باشندو به نوعي در صدد انتقام برآيند،لذا يكي از خانمهاي خبرنگار(كه جدا از آن حركتشان احترام خاصي براي ايشان وخانواده محترمشان قائلم) با هدايت همان تيم مدعي اصلاح طلبي والبته با كمك نيروهاي افراطي راستي ،به پشت تريبون آمده واگر خاطرتان باشد از شما پرسيدند كه:آقاي اعلمي آيا شما در قد و قواره واندازه رياست جمهوري هستيد؟
كه شما بعد از پاسخ مستدل و بسيار منطقي،با لحني بسيارجالب خطاب به وي گفتيد كه :مگر مرا اندازه گرفته ايد كه ميدانيد ابعادم به ابعاد رياست جمهوري ميخورد يا نه!!واز طرفي استاندارد اندازه يك رئيس جمهور چند متر است؟!!
اين حاضرجوابي شما براي انفجار خنده سالن و برآب شدن نقشه آنان كافي بود!الان هم كه در برخي جمعها صحبت از شما ميشود ،دوستان آن خاطره را براي هم بازگو ميكنند!!!
موفق وسلامت باشيد.خداوند پشت وپناهتان
اعلمی:البته این را هم اضافه کردم که اگر از روسای جمهور پیشین و کاندیداهای موجود بلند قدتر نباشم حتما کوتاهتر نیستم.و اگر می دانستم که آقای احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان خواهد شد قطعا این جمله معترضه را با اعتماد به نفس و قاطعیت بیشتری می گفتم!!
ارسال کننده صمدي .ف, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 04:13
*سلام
آقاي دانشجو؛دست از لجاجت بردار،تاريخ مصرف اين افكار گذشته است.
اما سوالي دارم كه از آقاي اعلمي خواهشمندم در صورت امكان اجازه دهند تا آقاي مولازاده پاسخگوي آن باشد
ميخواستم پاسخ دهند كه :
1- دين چگونه ميتواند افيون توده ها باشد واسلام چه نكات برتري دارد كه آنرا متمايز كرده است؟
2- تحليلتان از آرايش گروههاي سياسي براي انتخابات رياست جمهوري چيست؟خاتمي بيايد يا نه؟آيا دغدغه مملكتمان اين است؟
با تشكر
ارسال کننده اولدوز, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 01:16
*با سلام خدمت جناب آقاي اعلمي
ضمن عرض پوزش،مطالب و شبهاتي توسط آقاي دانشجو انتشار ميابد كه نه به به خاطر خود بلكه مظلوميت دين و بخصوص تشيع،ميخواهم كه براي آنان پاسخي كوتاه دهم:
الف )در يادداشت پيشين اشاره به ((توهم احمدي نژادي))بنده شده است:
1- اين دوست عزيز بداند كه دفاع از حريم تشيع نيازي به توهم ندارد،آنانيكه اين مذهب پاك رابا فرقه هاي ساخته دست استعمار يكسان ميدانند سخت در توهم وگمراهيند.
2- بنده نه متوهمم ونه اعتقادي به توهم ((هاله بيني))افرادي كه چندين سال با مدرك جعلي مال حرام تناول كرده اند دارم.
3- انتقاد شديدي به لحن كلامي شما در مورد آقاي احمدي نژاد دارم،هرچند همگان سبقه وگرايش سياسي مرا نيك ميدانند،ولي آقا يا خانم دانشجو هم بداند كه در عالم سياست وامدار هيچ حزب وگروهي نيستم ومرزبندي سياسيم،منافع وامنيت كشور عزيزم است،واگر هم ارادتي قلبي به آقاي اعلمي دارم،به اين خاطر است كه وي تنها شخصيت سياسي است كه سياسي كار سياستمدار نيست،بلكه سياست دان ديندار است البته قبل از همه چيز نظر وي را به اين مساله جلب ميكنم كه نه بنده قصد تملق دارم ونه آقاي اعلمي نيازمند اين چنين افرادي است.به حمدا... مدركي دارم وناني به كف مي آوريم،بي منت خلق خدا؛وليكن هميشه گفته ام وخواهم گفت كه ارادت قلبي ام به آقاي اعلمي نه به خاطر مقام نمايندگيشان،بلكه به خاطر ((انسانيت و تقوايشان))بوده و هست وشاگردي بيش در مقابلشان نيستم و سعي كرده ام خط سياسي ام را با روشهاي ايشان منطبق كنم.به شما قول ميدهم اگر آقاي اعلمي هم اهل ((هاله بيني))و((معامله))بود،جايگاهي كمتر از رياست جمهوري برايشان قابل تصور نبود.
ولي با اين نظر كه بخواهيم به آقاي احمدي نژاد توهين كنيم يا انتساب فكري افراد به وي را شماتت كنيم ،عملي دون شان حفظ عزت ايران اسلاميمان است،احمدي نژاد هرچه كه باشد رئيس جمهور (( ايـــران)) است ومن هم يك ((ايـــرانيم))وافسوس كه در اين بازار فرومايه سياست،سياسيون چه راحت به تخريب هم ميپردازند...
امروز اگر احمدي نژاد تحقير شود،يعني من و تو تحقير شده ايم واين ربطي به انتقادات سازنده از دولت ندارد.
كيست كه پسرفت كشور در اين سه سال را حس نكرده باشد؟كيست كه از بي برنامگيهاي دولتمردان وآئين نامه هاي كشكي آنان متضرر نشده باشد،ولي آيا همه اينها دليلي بر توهين به افراد است؟من اينها را از آقاي اعلمي آموخته ام كه در سياست،ديانت هم داشته باش،اگر قدرت داري،سوءاستفاده نكن،به نظر مخالفت احترام بگذار وسر منافع مردم و كشورت كوتاه نيا،حتي به قيمت تخريب خود وخانواده ات و از دست دادن راحتي وآرامش(يعني همان كاري كه خودشان كردند...)
ب)مجددا تكرار ميكنم،بهائيت،دين نيست،فرقه اي ساخته دست استعمار است تا دين را به قول پيشواي... ماركس،افيون توده ها كند.
ج)دين من گفته:((ولا تزروا وازره وزر اخري))،كه اساس يك قاعده فقهي به نام قاعده ((وزر))است وآن يعني اينكه اعمال هر كس بر پاي خودش هست،چه بهائي باشد وچه مسلمان و چه مسيحي وچه بت پرست وهمين است كه خداوند حتي به پيامبر خود فرموده كه:((فذكر فانما انت مذكر؛لست عليهم بمصيطر))يعني اينكه اي پيامبر تو فقط وظيفه تذكر داري وبس...
از دوست گرامي آقا يا خانم دانشجو ميخواهم كه با حسن نيت به اين مطالب نگريسته و آنرا مجالي براي بحث سالم و محترمانه بداند وبنده هم از اينگونه مباحث بسيار لذت ميبرم.
موفق وسربلند باشيد
ارسال کننده مولازاده, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 01:09
* آقای اعلمی سلام
این مردم ما کی می خواهند قبل از عمل کردن فکر کنند. همانطور که می دانید مردم جلفا و هادیشهر با وجود اینکه از سوابق و عملکرد ... باخبر بودند و علیرغم اینکه از پرونده ... او هم خبر دارند تنها بخاطر تبلیغات ایادی ... به این بهانه که ... به این منطقه گاز کشیده است به او رای دادند! غافل از اینکه این گاز حق قانونی مردم بوده و ارتباطی به ... نداشته است و همچنانکه به دور افتاده ترین کوره دهات های ایران هم گاز کشیده اند او موظف بوده گاز این مناطق را تامین کند . بهر حال به همین سبب مردم گول خورده و به این ... رای دادند. اخیرا شنیده ام که این...در پاسخ به گلایه یکی دو نفر از دوستانش که به او گفته بودند چرا به تلفن های ما پاسخ نمی دهی گفته است موبایل من وقتی زنگ می زند به شماره اش نگاه می کنم ،اگر این شماره ها با رقم های 0491 و 0492 شروع شود جواب نمی دهم.حالا به این مردم باید گفت حقتان است از این پس فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید و هر... را به مجلس نفرستید.ایکاش بازرسی به منطقه اعزام شود و از نزدیک کاخی را که وی در این منطقه برای خود درست کرده ببیند و ببینند که چگونه از بیت المال و لوله های گاز...
ارسال کننده حسین, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 00:37
جناب آقاي اعلمي
با سلام
از اين طريق ميخواهم از شما خواهش كنم كه آذربايجانيهاي عزيز را به اتحاد و همدلي دعوت كرده واز آنها بخواهيد كه به تبليغات دروغين سايتهاي پارسي گوي نفاق انگيز در مورد سخنان علي دائي دامن نزنند.
من جواني تبريزي(البته آذربايجاني)هستم كه از طريق يكي از دوستان نزديكم كه در آن لحظه كنار علي دائي بوده شنيدم كه بحث آنها در مورد معامله و خوش حسابي و... تبريزيها بوده نه چيز ديگروحاضرم شهادت دهم كه خيلي از دوستان صميمي علي دائي تبريزي هستند واتفاقا سر همين موضوع مسخره اختلاف اردبيل و تبريز باهم حتي شوخي هم ميكنند.
به خدا همه اينها توطئه اي بيش نيست.از وقتي يك آذري مربي تيم ملي شد،ديديد كه امثال فردوسي پور وقلعه نوعي كم مانده بود كه سكته كنند،وحتي از نرفتن حسين رضازاده به المپيك ،بيشتر از حريفان وي،اينها خوشحال شدند!ولي خدارا شكر حاج حسين هم شد سرمربي تيم ملي وآه حسرت همه اينها برآمد،منتظر باشيد،قوا ميدهم فردا نوبت حسين رضازاده است!
آذربايجانيها!گول نخوريد،علي دائي افتخار ماست
ياشاسين آذربايجانين گوزل قهرمانلاري...اكبر اعلمي و علي دائي
اعلمی: سلام - صرفنظر از نسبتی که به آقایان فردوسی پور و قلعه نوعی داده اید یقینا همانطور است که شما می گوئید. در یکی از یادداشت های قبلی در مورد سوء تفاهم ایجاد شده در مورد اظهارات آقای علی دائی که جمله ای را از روی شوخی و یا ناراحتی در اتومبیل شخصی اش بیان کرده و اینکه نباید به آن دامن زد اشاره کردم.با این وصف این پیام شما به اندازه کافی رسا و گویاست. ضمنا از شما هم انتظار می رود به اختلافات بین سایت ها به تعبیر شما پارسی گو و ترک زبان دامن نزنید. با تشکر از شما
ارسال کننده آذر اوغلي, در تاریخ 27 شهريور 1387 ساعت 00:11
*با عرض سلام وآرزوي قبولي طاعات وعبادات حضرتعالي
جناب آقاي اعلمي ؛طبق معمول در يادداشت پيشين خود،بنده را مورد لطف خود قرارداده وبزرگواري خودرا اثبات فرموده بوديد.به خداي واحد سوگند كه بنده هميشه شرمنده شمايم واينكه غم نان وكار كردن در شهري دوردست،مانع از عرض ارادت بيشتر شده است،بايد عذر بنده را پذيرا باشيد.اگر من امروز علمي آموخته يا مطلبي مينويسم،همه از لطف خدا وياري بنده خالصي چون شما بوده است.خود نيك ميدانيد كه اهل تملق نيستم و به شكر خدا بي نياز از خلق خدايم و بزرگترين افتخار در دوران زندگيم شاگردي در محضر شما بوده است،هرچند شاگرد خوبي نشدم...
اعلمی:تواضع نشانه بزرگی است.
ارسال کننده مولازاده, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 23:57
*اكازيون
قابل توجه تمامي شركت كنندگان در انتخابات رياست جمهوري،مجلس،شوراها ووزرا و سفرا
مقدار بسيار محدودي(( هــالــه ))،با كيفيت مناسب،با مشخصات زير به فروش ميرسد:
- براي انتخابات رياست جمهوري؛هاله سه رنگ،با طرح پرچم السالوادور( ! )ونقشه (( انگليس )).
- براي انتخابات مجلس؛هاله دورنگ با طول موج بلند(از اونا كه روي برج ميلاد گذاشتن)،همراه با رنگهاي گل منگلي جديد ومتنوع،
- هاله تك رنگ؛متاليك و بدون خش وخط،پيش فروش قسطي و با شرايط ويژه؛جهت انتخابات شوراها
تذكر:
- براي سينه چاكان دولت،بخصوص دوستداران اسي جون نازنازي(اسفندياررحيم مشائي)،هاله با نقش ستاره داوود،با طرح ورنگ پرچم((مردم))اسرائيل نيز تهيه شده است.
- هاله هاي ويژه اي براي جلسات راي اعتماد،استيضاح و سؤال نيز موجود ميباشد.
- براي مشتركين دولت نهم در كنار هاله،از ملائكه محجبه نيز استفاده خواهد شد(حتي الامكان از پذيرش ملائكه نسوان معذوريم).
- تمامي هاله ها از يكسال گارانتي تعويض،به همراه خدمات پس از فروش برخوردارند.
- كسانيكه مدرك دكترا،به هر عنوان داشته باشند،در اولويت دريافت سهميه هاله ميباشند،دارندگان دكترا از آكسفورد و دارقوزآباد عليا،رايگان پذيرش ميشوند.
- براي مشتريان دائمي،دستمال قدرت داداش كايكو و نشان مامور مخصوص حاكم بزرگ،ميتي كومون نيز اهدا خواهد شد.
علاقمندان جهت مشاهده وخريد،به دفتر اوس رحيم،واقع در معاونت امور حقوقي و مجلس و هاله وملائكه،مراجعه نمايند
ارسال کننده دكتر سابق, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 23:07
*آقای اعلمی عزیز با نظرات شما درباره خاتمی موافقم ولی همانطور که میدانید گروهی دقیقا بدنبال همین راهکار یعنی تحمیل کاندیدایی مردمی بر حکومت هستند. چرا شما وارد این بحث و جریان نمی شوید؟ آیا تولد جریان سوم که خواهان اصلاحات بنیادی باشد و تکیه بر خواسته های مردم داشته باشد و براه افتادن دوم خردادی پخته تر و رادیکالتر و مردمی تر غیر ممکن است؟ درضمن در جواب به دوستان در سنت وب نویسی بحث دو میهمان در وبسایت صاحبخانه بی اد بیست. اما دراینباره خاص یعنی دین افیون توده هاست من شمارا به مقالات و تاریخ ارجاع میدم و بحثی ندارم. متاسفانه غالب ما ایرانیان اول مسلمان شدیم و بعدا دین را مطالعه کردیم و نتیجه شد تعصب و توجیح.بحث دراینباره تکرار مکررات است. اول شک کنید بعد مطالعه کنید دست آخر زورآزمایی. اما دو شکواییه. 1)آقای مولازاده >> 'اما در مورد پاسخ آقاي دانشجو قطعا به شهادت ساير كاربران محترم،بنده هم مثل خود وي منظورشان را از مطالبشان متوجه نشدم' من شهادت سایرینی ندیدم. اگه تونستید برای اثبات حقانیت خودتون اینقدر هندونه زیر بغل همه دانشمندان دنیا و سایر کاربران محترم نزارید!
2)اولدوز عزیز. این خبر به من چه؟ درضمن مگه شما درباره بهاییت شبیهه چنین ایده ای ندارید؟ خوشتون میاد کسی با افکارتون اینجوری برخورد کنه؟ من بهایی نیستم ولی دین هرکس از نظر خودش بهترینه ...
اعلمی: تولد جریان سومی که مردمی تر باشد ممکن است ،اما بفرمائید در شرایطی که همه تریبون های رسمی و غیر رسمی در انحصار باندهای متصل به منابع قدرت (زر و زور و تزویر) و شخصیت های تکراری 30 سال گذشته قرار دارد و صدای افراد خارج و یا مستقل از این باندها از یک قلمرو بسیار بسیار محدود نمی تواند فراتر رود ،چگونه می توان به چنین جریانی سامان داد؟ضمنا منظور شما را از گروهی که در پی "تحمیل کاندیدایی مردمی بر حکومت هستند. چرا شما وارد این بحث و جریان نمی شوید"متوجه نشدم
ارسال کننده دانشجو, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 18:55
*با عرض سلام
پاسخ آقاي اعلمي به يادداشت سيد طاها كاملا منطبق با واقعيتهاي حاكم بر نظام سياسي كشور مي باشد.
اما بايد توجه كرد كه اين واقعيتها مربوط به هفت ،هشت سال اخير نيست بلكه از سال 1361 عده اي خود را وارث انقلاب معرفي كرده و با توجه به فضاي حاكم ( جنگ تحميل شده هشت ساله ) شروع به حذف جريانات سياسي كردند، ولي متاسفانه عده اي تازماني كه اين حذفيات مطابق ميلشان بود دموكراسي را تحفه استكبار
براي تضعيف انقلاب اسلامي تعريف كردند
اما با گشاد شدن دايره حذفيات و رد صلاحيت خويش تازه به فكر جبران افتاده و تلاش براي ايجاد آزادي در جامعه را سر لوحه كارهاي خويش قرار داده اند آنهم در قالب قانون اساسي!!!
قانون اساسي كه يكي از شرايط انتخاب شدن را اعتقاد به ولايت مطلقه فقيه ( عامل اصلي سلب آزادي در جامعه ما )مي داند.!!!
ارسال کننده دامون, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 18:01
*سلام
دوست عزیزی در بخش نظرات فرموده است:
'گاهی آخرین راه تنها راه هم است.'
این جمله را باید جزو جملات قصار قلمداد کرد چون آخرین راه قطعاً تنها راه موجود پیش رو است.
ارسال کننده سعیده, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 17:56
*با سلام
بنرتون رو منهم در سایتم قرار دادم
www.dvbOne.com
رامین
اعلمی:متشکرم
**قابل توجه کاربران عزیز!
مدیر سایت:آقای اعلمی جدیدترین مهمان بخش رو در رو با خوانندگان نواندیش است. وی که چندی پیش از سوی خوانندگان و کاربران سایت مذکور(در میان نزدیک به 5000 نفر شرکت کننده) با 63 درصد آراء شرکت کنندگان بعنوان نماینده ای با مطلوب ترین عملکرد در مجلس هفتم انتخاب شده بود ، دعوت نواندیش برای پاسخگویی به کاربران سایت را اجابت کرده است. کاربران محترم می توانند سوال های خود از آقای اکبر اعلمی را در آدرس http://noandish.com/rodarro.php?id=17271064 با عنوان 'اکبر اعلمی به سوال های کاربران نواندیش پاسخ می دهد' هم بیان بفرمایند
ارسال کننده مدیر سایت, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 16:34
آقاي اعلمي سلام با تشكرات فراوان از جناب عالي استدعا مي كنم با نزديكي به ايام انتخابات رياست جمهوري سلسه گزارشات دريافتي خود را كه حتما قابل استفاده و استناد براي ما خواهد بود در سايت خود درج بفرماييد و گمانه زني هايي كه در مورد احتمال آمدن جناب خاتمي ميشود را تحليل بفرماييد. يا علي (گلجك بيزيمدير)
اعلمی:سید طاهای عزیز سلام ،با همه احترامی که برای خاتمی قائلم ،مثلا فکر می کنید که با آمدن جناب خاتمی در کشور شق القمر خواهد شد که بنده هم وقت خود را صرف این قبیل گمانه زنی ها و بازی های سیاسی نمایم که سناریوی آنرا یک گروه از سیاست بازان می نویسند!؟ تا کی می خواهید تحت تاثیر این بازی های تکراری سیاسی قرار گیرید ؟ بجای اینکه تحت تاثیر جریان سازی و شخصیت سازی های اشخاص تکراری کلکسیون قدرت در 30 سال گذشته قرار بگیرید و آنها طبق معمول برای من و شما نسخه پیچیده و از میان افراد تکراری و نخ نما شده تابو سازی نمایند ،آیا بهتر نیست که همه اهتمام و دغدغه خود را صرف وادار کردن هیات حاکمه به تن دادن در برابر انتخابات آزاد و فراهم شدن بستر لازم برای استفاده همه کسانی شایسته کاندیداتوری در مسئولیت های انتخابی هستند مختلف نمائیم و همه بتوانند از حق انتخاب شدن و انتخاب کردن آزاد بهره مند شوند؟ تا کی باید منتظر باشیم تا یک گروه محدود که مسلط بر رسانه ها و امکانات کشور هستند برای ملت شخصیت سازی نمایند و وانمود کنند که در کشور 70 میلیون نفری قحط الرجال است و الّا و لابد مهره های تکراری امتحان پس داده باید بر سریر قدرت تکیه بزنند که در غیر اینصورت راه نجاتی نیست!!همه این بازی ها و یارکشی ها برای این است که اشخاصی که در حال جریان سازی های کاذب و پر نشاط کردن انتخابات بعدی و تکرار مکررات ، خود به نان و نوا و پست و مقامی برسند.لذا باید فکر اساسی کرد و از این روزمرگی ها رها شد.از طرفی وقتی که آقای خاتمی قادر به دفاع از خود در برابر امثال حسین شریعتمداری ها و نظری ها نیست آیا فکر می کنید می تواند از حقوق ملت دفاع نماید؟ اگر در دو دوره قبلی توانست این بار هم خواهد توانست!!
ارسال کننده سيد طه, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 14:55
*با عرض سلام خدمت آقاي اعلمي
بنده به مطالب شخصي به نام دانشجو اعتراض دارم وضمن احترام به نظروي،با اين حال نظرات مولازاده را كاملا قبول دارم وچندتا سوال از ايشان دارم كه كه در صورت امكان ميخواهم پاسخ دهند.خبر زير نيز در تائيد گفته هاي مولازاده (آقا يا خانم)ارسال ميگردد:
خط جديد تبليغات ضداسلامي در اروپا وجود پيامبر گرامي اسلام و قرآن كريم را نشانه رفته است . به گزارش عصر ايران اظهارات اخير يك شرق شناس آلماني در مورد عدم وجود پيامبري به نام حضرت محمد(ص ) در تاريخ و عدم ثبوت صحت قرآن كريم موجب خشم شديد مسلمانان آلمان گرديده است . « سفين محمد كاليش » استاد رشته اسلام شناسي در دانشگاه « مونستر » در شمال آلمان كه خود را يك شرق شناس مي داند و رئيس مركز پژوهش هاي اسلامي دانشگاه « مونستر » نيز به حساب مي آيد مورد استقبال برخي اساتيد دانشگاه هاي آلماني قرار گرفت و خانم « گودرون كريمر » استاد علوم اسلامي دانشگاه آزاد برلين نيز روز گذشته طي اظهاراتي به راديو فرهنگي آلمان گفت : من كاملا با اظهارات « سفين كاليش » موافقم . به نظر من هر پژوهشگري بايد آزادانه آرا نظرات ديدگاه و عقايد خود را اعلام كند. « سفين كاليش » در گذشته نيز به دليل برخي مقالاتش به شدت مورد انتقاد موسسات اسلامي آلمان قرار گرفته بود. آژانس يهود كه حامي بين المللي صهيونيسم است با هزينه هاي گزاف طرح هاي ضد اسلامي را دنبال مي كند.
ارسال کننده اولدوز, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 12:27
*درود برجناب اعلمی
کاش میشد این کار را با کسانی که مملکت را ارث پدرشان میدانند کرد،گرچه آنها دل پاک نیستند..
گاهی آخرین راه، تنها راه هم هست.
راستی میتونم بپرسم قدو وزن شما چقدره؟(حس کنجکاوی!)
اعلمی: آقای "م م" گرچه بجز همین دو حرف کوچکترین شناختی از شما ندارم مع الوصف چون همه جزئیات زندگی ام را برای شفافیت هرچه بیشتر!! با مخاطبینم در میان نهاده ام این خواسته شما هم اجابت می شود: با اجازه جنابعالی قد اگر آب نرفته باشد: 180 است و وزن هم اگر هنوز به مال حرام آلوده نشده باشد: 82 است. ضمنا مرحوم بروس لی هم قدش کوتاهتر بود و هم وزنش اما...!!(اینهم برای اینکه حس کنجکاوی شما بیشتر ارضاء شود)موفق باشید.
ارسال کننده م.م, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 12:20
*سلام.اقای اعلمی واقعا باید به شما تبریک گفت.اقای اعلمی من هیچ وقت از شما کور کورانه طرفداری نکردم.... من شما رو دوست دارم. اقای اعلمی شما کی به تبریز میایید؟امید وارم نماز روزتون قبول بشه.
اعلمی: آقای علیرضا سلام- دل به دل راه داره ،امیدوارم که نماز و روزه شما هم مقبول درگاه خدوند واقع شود. یک هفته پیش حدود 15 روز در تبریز اقامت داشتم و با اجازه شما توفیقی دست داد تا برخی از دوستان و نزدیکانی که مصداق ...دور شیرینی هستند را دقیقا شناسائی نمایم و له ظرف یکی دو هفته آینده اگر زنده بودم مجددا به تبریز خواهم آمد.
ارسال کننده علیرضا, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 11:58
*بازم سلام
شما عجب کارهای توپی کردین تو اون سالها . اینایی که اسمشون آزاده و جانباز و ... هست نمیتونن به خاطر این لقب ادعا داشته باشن که حتما باید موزد احترام قرار بگیرن چون پولشو گرفتن .
من یه دوستی دارم باباش جانبازه ولی خودش کار میکنه و هیچی از دولت نمیگیره میگه من به خاطر پول نجنگیدم
اعلمی: مطمئن باشید اغلب کسانی که برای دفاع از نوامیس ملت و تمامیت ارضی جنگیده و در این راه جان و مال و سلامتی و حتی آبروی خود و خانواده اشان را در طبق اخلاص گذاشتند ،هرگز تمنای شخصی نداشته و نخواهند داشت و چه بسیار جانبازان و ایثارگران و خانواده های شهدا و نیز رزمندگانی هستند که از همه چیز خود برای حفظ این کشور و تحقق آرمان های والای انقلاب و ملت ،جان نثاری کرده و هم اکنون بدون کوچکترین چشمداشتی کنج عزلت گزیده و در گوشه ای بصورت گمنام و در حالیکه خون دل می خورند تنها نظاره گر عملکرد فرصت طلبان و عافیت جویانی هستند که بر سر شاخ بن می برند و تیشه به ریشه این کشور می زنند.
*سلام آقای دکتر اعلمی
سایت شما در Tones.ir سایت آهنگ موبایل لینک شد
اعلمی:از لطف شما سپاسگزارم.چنانکه می دانید پس از محروم شدن اینجانب از تنها تریبون مجلس رسانه هائی که منحصرا در اختیار باندهای قدرت و جناح های سیاسی مدعی قیمومیت ملت قرار دارد و حتی روزنامه های وابسته به جریان باصطلاح اصلاح طلب که بعضا از طریق رانت و وجوه دریافتی از امثال شهرام جزائری ها تاسیس شده و ساپورت مالی می شوند و مواضع صریع حقیر را در تعارض با منافع خود می پندارند ،عزم خود را جزم کرده اند تا اینجانب و نوشته هایم را در انزوای کامل قرار دهند. شاید با همت دوستان خوبی مانند شما بر بایکوت سنگین خبری که عامدانه و هدفدار از سوی باندهای قدرت اعم از چپ و راست نسبت به نوشته های این وبسایت صورت می گیرد ،فائق آئیم.
*سلام آقاى اعلمي عزيز
خا طرات خيلي جالب و آموزنده اي داريد. خداوند ،هيچ موقع اين رشادت و جوانمردي را از شما نگيرد .
ارسال کننده MOSA, در تاریخ 26 شهريور 1387 ساعت 07:15
1 صفحه 1 از 1 ( 34 یادداشت )
من فقط مسئول پاسخهای خودم هستم، مسئولیت سایر نوشتهها بر عهده نویسندگان آنهاست و درج آنها به معنی تائید نظرات آنها نیست.